pimpernell Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Skal det ikke være en oversikt over utbetalingsdato for os på nav sine sider? Finner det ikke... Tror ikke jeg har fått os denne mnd...bare fått et lite beløp merket pensjon!? Andre som ikke har fått os?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 http://www.nav.no/page?id=1073744027
winneboo Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Det skal stå på nav sine sider. Har sett det mange ganger før, men orker ikke lete det opp nå. Som regel kommer den inn den 19 eller 20 hver mnd. Unntatt desember hvor den kommer den 12. og mai hvor den kommer rundt den 15.
winneboo Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Forresten pensjon er OS. Står det på nettbanken min også når jeg får OS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå