Gå til innhold

Utbetalingsdato for os


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal det ikke være en oversikt over utbetalingsdato for os på nav sine sider? Finner det ikke...

Tror ikke jeg har fått os denne mnd...bare fått et lite beløp merket pensjon!?

Andre som ikke har fått os?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal stå på nav sine sider. Har sett det mange ganger før, men orker ikke lete det opp nå. Som regel kommer den inn den 19 eller 20 hver mnd. Unntatt desember hvor den kommer den 12. og mai hvor den kommer rundt den 15.

Skrevet

Forresten pensjon er OS. Står det på nettbanken min også når jeg får OS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...