Gå til innhold

Hvor mye bryr dere dere egentlig om hva andre tenker om dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble mange dere der men;)

Den lille her og jeg var ute og gikk en liten tur etter bhg i dag. Hun fikk da med seg litt tørket frukt og noen bokstavkjeks.

Problemet var da; vi hadde ingen små gjennomsiktige poser tilgjengelige, derimot så hadde vi en smågodtepose fra helge som lå i skapet. Kastet sjokoladen og hev det andre gode oppi.

Fy søren så mange lange blikk vi fikk da. Det var nesten pinlig. En større jente kommer bort til lillingen og ser i posen hennes, da moren sier høyt at hennes unge IKKE får godteri på en ukedag., før hun ser overlegent på meg og går.

Og nei, jeg er ikke innbilsk, menneskene stirret fordi vi gikk med godtepose! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det der kunne jeg lett ha funnet på og gjort, og jeg innrømmer også at det hender at eldste (3 år) får seg en kjærlighet på pinne selv om det er tirsdag :) Bryr meg litt om hva andre tenker, men ikke på sånne ting. Det har de ingenting med nemlig.:) Bryr meg om hvordan kundene og kollegaene mine på jobb tenker om meg, men det er fordi jeg skal forholde meg til de. Hva fremmende tenker, er ikke så farlig:)

Skrevet

Det er jo litt uvanlig kanskje:) Jeg bryr meg om hva noen personer rundt meg mener om meg, og i bhg og skolesammenheng er jo der ofte foreldre en ønsker å etablere en kontakt med for barnas skyld. En tenker vel litt på hvordan en blir oppfattet, men de fleste av oss ser jo hverandre så ofte at en får mulighet til å ordne opp:)

Skrevet

Det kunne ikke falle meg inn å kommentere andre på den måten. Det er deres sak, og deres unger :)

Kan alltids tenke mitt om noen gir sin lille håpefulle saft og klager over at h*n er " all over the place", men hadde ikke sagt noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...