Sussi_med_nr.2 Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Hva kjøper dere, hvilket merke? Noe tips til badeolje og salve og sånn? Og forresten ammeinlegg?
Lillemus&mamma'n Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Sjekk grønn hverdag sine sider. De har nettopp testet babyprodukter, så da får du vite hvilke som er "trygge" å bruke. Mange produkter har blitt veldig bra de siste åra : ) www.gronnhverdag.no
Sussi_med_nr.2 Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2009 Tusen takk for godt tips!
tasah Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Vi brukte mye Babyline på førstemann, fornøyd med de produktene og kommer til å bruke dem denne gangen også. Av ammeinnlegg brukte jeg Chicco sine forrige gang, fantastiske ammeinnlegg som jeg håper jeg finner igjen
tasah Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Ja har hørt det, men bor 50 mil fra nærmeste Barnas Hus Men har funnet en nettside som selger de så om ikke apoteket får de inn igjen så skal jeg få tak i de uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå