Gå til innhold

vet dere om noen tannleger som gir narkose??

Anbefalte innlegg

Skrevet

alt i fra sør-øst landet er aktuelt.min bror har tannlegeskrekk,så tenkte dette var noe for han...men jeg finner ikke noe på nett da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, de gjør det på sykehuset. har tannleger der og. hvor valig det er vet jeg ikke, men vet om en gutt som måtte det hvertfall. Men det er store risikoer med narkose da, så det er vel sikkert andre alternativer dem har

Skrevet

Colosseumklinikken.no, og flere andre i Oslo også - uten at jeg kommer på navnene.

Skrevet

takk takk :-))

når jeg googla etter sykehus tannlege,så kom det opp en side,

Lokketangen-tannlegesenter.no, tror den var i sandvika.

er det noen som har hørt noe om den noen gang?

og pris ved narkose?

Skrevet

Tannlegen på Hagan i Nittedal.

Jeg har gjort det der:)

Skrevet

ok,flott...

finner jeg ut hvor det er da??

Skrevet

tannlegen på hagan?? gjør de det altså.?

Kanskje jeg skulle be om å få narkose neste gang jeg er der. så kan de ta alle hull, og bleke tenna. så kan jeg våkne med et hvitt smil uten ull=) usj liker ikke tannlegen selv, og vet jeg har hull nå=(

Men jeg mener å huske at det var kommet noe gass greier?? At de ikke trenger å borre, men å bruke en slik gass som fyller tanna. eller noe sånt rart noe? eller er jeg helt på bærtur nå?

Skrevet

hmmm...det har jeg ikke hørt om før,eneste jeg har lest meg frem til er at det også er noen som bruker lystgass som bedøvelse.

men tror han ikke klarer det heller, og han må sette inn nye...uff,det har gått så langt med han,og jeg har lyst til å hjelpe han med dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...