Gå til innhold

MÅ dele det med dere ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

www.silja22.blogspot.com

 

 

Skal gifte meg jeg! =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra misunnelig.. Vil også gifte meg ! ! !

 

Gratulerer igjen. Hadde du bodd nærmere så hadde det vært rispåleggelse og arriba arriba. Men, akk.. Jeg gleder meg til bilder;-))

 

Bryllupsreisen blir til Østfold regner jeg med ? ! !

Skrevet

Hehe, hadde vært show det! =D Men bilder blir det vel nok av tenker jeg.. ;)

 

Hehe, bryllupsreisen blir utsatt ei stund. Blakker oss på bryllupet... Hehe ;)

Skrevet

Tænk juuu =)

Skrevet

Gratulerer! Nå blir det en anstendig kvinne av deg likevel, hehe...:-p

Skrevet

TakkTakk =)

 

Olgamor; Jaa, heldigvis! Hadde sett mørkt på det om ikke... Høhø ;)

Skrevet

Hihi, veldig viktig å være anstendig! Hvorfor tror du jeg giftet meg, lizzom? :-p

Skrevet

Er såå glad på deres vegne:o))

 

Hurra hurra hurra:o))!

 

Gleder meg så masse til å se bilder av noe som kommer til å bli en nydelig brud!!!

Skrevet

Tjihi, takk takk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...