Silja FullFres McQueen Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 www.silja22.blogspot.com Skal gifte meg jeg! =D
Tøysetipp Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Bra misunnelig.. Vil også gifte meg ! ! ! Gratulerer igjen. Hadde du bodd nærmere så hadde det vært rispåleggelse og arriba arriba. Men, akk.. Jeg gleder meg til bilder;-)) Bryllupsreisen blir til Østfold regner jeg med ? ! !
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2009 Hehe, hadde vært show det! =D Men bilder blir det vel nok av tenker jeg.. Hehe, bryllupsreisen blir utsatt ei stund. Blakker oss på bryllupet... Hehe
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Gratulerer! Nå blir det en anstendig kvinne av deg likevel, hehe...:-p
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2009 TakkTakk =) Olgamor; Jaa, heldigvis! Hadde sett mørkt på det om ikke... Høhø
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #9 Skrevet 26. februar 2009 Hihi, veldig viktig å være anstendig! Hvorfor tror du jeg giftet meg, lizzom? :-p
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. februar 2009 #10 Skrevet 26. februar 2009 Er såå glad på deres vegne:o)) Hurra hurra hurra:o))! Gleder meg så masse til å se bilder av noe som kommer til å bli en nydelig brud!!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 27. februar 2009 Tjihi, takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå