Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Det er ikke snakk om at sønnen min vil sove videre.. klokken 04 - 04.30 våkner han, og da er det bare å stå opp.. noen idè om hva jeg kan gjøre for å få ham til å sove hele natten gjennom? Han legger seg ca 19.00, men våkner flere ganger gjennom natten. Han bruker ikke smokk, og er ikke interessert i noen form for "koseklut" selv om den ligger i sengen hans, sammen med en bamse... Begynner å bli slitsomt nå - han er over ett år...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Jeg hadde det akkurat likt deg. Har ikke fasit på det, men jeg begynte å legge ham klokken 20.00. Aldri over aldri før. Akkurat klokken 20.00 for å la kroppen få faste rutiner. Så begynte jeg og legge meg veldig tidlig selv for å klare dagene.... Etter en periode gikk det faktisk over. Og nå sover han til syv hver dag og blir lagt klokken 20.00. Du skriver ingenting om hvor lenge han sover på dagen... Her kan du kanskje stramme litt inn. Prøvde i denne perioden å være ute og "herje" godt om ettermiddagen for å trøtte ham skikkelig ut. Jeg føler med deg. Det var en stressende periode, men det er god sjangs for at det går over.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 hvor lenge sover han på dagen å når? hadde samme problem med dattern min å jeg begynte å bare la hun sove 30 min kl elleve å da sov hun mye bedre om natten. det var når hun var 1,5 år. hun er av de som ikke trenger så mye søvn for noen mnd etter på slttet hun helt å sove på dagen. vet ikke om det hjelper men kansje det går å prøve. masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå