CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 har de siste kveldene hatt en del halsbrann. det er utrolig ubehagelig!! hadde det på nettene de siste 4 måndene da jeg gikk med datteren min,og det var mildt sagt ganske fælt.. og trodde jeg var uheldig da, men nå har jeg fått det med en gang? håper virkelig ikke dette varer hele svangerskapet fra nå! noen andre som har halsbrann nå i 1 trim?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Uff da, så tidlig?? Jeg hadde det sist, fikk det vel i 2. trimester en gang. Gruuusomt!! Har ikke fått det nå nei, og bank i bordet det vil jeg heller ikke ha! ViIlle bare si staaakkar til deg!! Men nå når du har fått det så tidlig så skyldes det vel ene og alene hormoner, og da hadde jeg ville prøvd akkupunktur var jeg deg! Jeg bukte det sist, heeelt på slutten. Hadde fire dager uten tegn til halsbrann, men så kom den tilbake da. Regner med den store magen var årsaken... Og at tyngdekraften ikke var kraftig nok:) Lykke til!
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Jeg hadde det helt fra starten i svangerskapet til kvalmen tok meg 4 uker siden. Nå har kvalmen gitt seg, men halsbrann på kvelden har kommet tilbake igjen. Veldig slitsomt. Er 9+4 idag.
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2009 kanskje det ikke er så uvanlig da siden vi er to hvertfall? det er utrolig slitsomt ja! husker med gru tilbake på 4 mndr der jeg måtte stå opp hver eneste natt for å knaske en sånn tyggetablett og drikke et glass melk, da kunne jeg sove igjen. det er nok sikkert hormonellt ja, får håpe det går over... hvis ikke ser jeg for meg månder med lite søvn! hehe. akupunktur, det kan jeg jo prøve om det ikke gir seg. har faktiske en bekjent som driver med slikt, så kanskje jeg får litt rabatt.. takk for tips iallefall!!
☆chiquita☆ Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har stadig vekk litt halsbrann. Var veldig plaget i 3.trimester med førstemann, men nå er det kanskje 1-3ganger i uka allerede. Plagsomt!!
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Jeg hadde halsbrann hele forrige svangerskap også og det er her nå igjen.
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2009 åh, så hvis man får det i begynnelsen, så kan man risikere at det varer hele tiden? grøss.. jaja, skal vel ikke klage for mye heller da. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå