2 små orkaner Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Da er det bra jeg har gode venner på facebook som ikke har glemt meg:-) 25 gratulasjoner lå og ventet på meg. Det hjalp litt på humøret. Synes det er dårlig gjort av gubben å glemme denne dagen:-( Er den eneste han selv må huske på (barnas ordner jeg med og minner han på). I tillegg husker han bryllupsdager til vennene hans. Trenge ikke gave, men bare en ekstra oppmerksomhet (sove litt lengere, ikke trenge å fikse middag eller legge barna). Er jeg urimelig i å mene han burde ha huske meg idag? Føler meg nesten som en fotnote i dette forhold - eller kanskje mer som ulønnet hushjelp/slave.
SOMMER :) Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 GRATULERER MED DAGEN! Nei du er ikke urimelig!!!!!! Jeg hadde blitt utrolig skuffet! Kom han ikke på det i løpet av dagen? Sa du ingenting? Uff nei jeg hadde blitt lei meg! Godt du har gode venner iallefall.
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Jeg hadde blitt fryktelig skuffet hadde min mann glemt dagen min. Men så vimsete han er, så kunne det godt ha hendt! Derfor passer jeg på å minne han på dagen min, en tid i forveien
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Og ja, der var jeg dum...... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER MED DAGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Storebror & Lillebror Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Teit mann! Gratulerer med dagen
2 små orkaner Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2009 Fikk sms av han på ettermiddagen da en av vennene vår hadde gratulert han med meg. Ikke er han kommet hjem fra jobb enda så jeg tviler på der blir mer oppmerksomhet fra den kanten idag:-( Og takk for gratulasjonen:-)
2 små orkaner Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2009 Hehe, var ikke for å fiske etter gratulasjoner jeg postet dette innlegg, men takk takk:-) Er "glad" for å se det ikke er helt teit av meg å være skuffet og lei meg.....
turbotassen Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 Gratulerer så masse med dagen! Han bør jo snart dukke opp nå da med en fin presang og en god unnskyldning både for å ha glemt dagen og ikke kommet hjem fra jobb....
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #9 Skrevet 26. februar 2009 Gratulerer med dagen! Min mann er også håpløs med dager og datoer så han kunne glatt ha glemt meg hvis det ikke var for min ekstremt kraftige hinting dagene før bursdagen, hehe...:-p
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #10 Skrevet 26. februar 2009 Gratulerer med dagen! Det er forferdelig når de glemmer dagen. Jeg glemmer ikke den gangen han virkelig glemte min. Jeg hadde ordnet kake og invitert til middag. Så kommer han forsinket hjem og lurer på hva alt "oppstyret" er for. Da ble jeg utrolig lei meg da!!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 26. februar 2009 #11 Skrevet 26. februar 2009 Gratulerer med dagen!! Min kjære er også forferdelig dårlig på å huske bursdager. Han husker sin egen da, hehe.. Her en dag fikk jeg en spørsmål på sms fra han om tulla våres fødselsdag var 23.05.08. Ikke skjønner jeg hvor han fikk det fra, for hun er 4 mnd, og kom den 27.10.08.. jaja, han er nå flink å reparere biler om ikke annet, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå