Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Bruker og selge ting av og til på qxl, solgte for 3 uker siden en gjenstand og til tross for en rekke beskjeder og sms fikk jeg ikke noe kontakt med kjøper! valgte da og selge til en annen kunde da det var en populær auksjon! I dag fikk jeg mail fra kjøper om at jeg burde være tålmodig, javel tenkte jeg, om jeg da skal vente 2-3 uker på alle som vinner noe vil det ta evinnelig lang tid og få sendt ut tingene. Hva synes dere om slike ting? Kjøper ble rett og slett forbanna på meg.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Skjønner deg godt. Om han ikke svarer, kan jo ikke du noe for det. Står i reglene at dere skal begge ta kontakt innen 10(?) dager! Da kan han ikke klage. Henvis til det du. Om han ikke har penger der og da, må han jo unasett avtale med deg om at det er greit å vente til han kan gjøre opp for seg. Legg inn at kjøper må betale innen 7 dager neste gang i betingelser, så vet kjøpere hva de har å holde seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå