Meg og knoll&tott Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 I mårra reiser ungene på vinterferie, og blir borte i 9 dager... Var SÅÅÅÅ kjekt da bilettene var bestilt, og jeg har gledet meg til masse fri... Men no gruer jeg meg sånn at jeg vet ikke ka jeg skal gjøre... Vet at ungene kommer til å storkose seg, så dette er bare super egoistisk "stakkar meg som blir alene" sutring... Er bare redd jeg skal ta til tårene på flyplassen... Huff... Er vel ikke sååå gale da, men tror jeg var litt for tøff i trynet ei stund... 9 dager er jo veeeeeeldig lenge da....
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 9 dager er jo lenge, men ikke en evighet ) Bruk heller tiden på å catche opp med venninner, oppdatere fotoalbum, ta lange bad og ellers andre ting du aldri får gjort når ungene er hjemme. Nyt det! )
Meg og knoll&tott Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2009 Ja, skal prøve så godt jeg kan!! Er ikke så velsignet med barnepass til vanlig, siden jeg har flytta 150 mil fra min familie, så har nok godt av det... Får vel bare bite tenna sammen og sende de avgårde med ett smil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå