minspire2 Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Jeg er så utrolig usikker på om jeg kan være gravid.. Jeg og samboeren min er i vår 2pp nå, men klarte å treffe eggløsningen på en prikk..det er nå 7 - 8 dager siden eggløsningen, og vi hadde sex. Har htt magevondt, samt litt stikkinger inn i mellom i to dager nå. Har hatt fryseanfall de to forrige dagene. I tillegg til dette har jeg vært EKSTREMT trøtt og sliten i kroppen. Klarer ikke å gjøre noe...puppene er ikke spesielt ømme, bare den ene neders, hvis jeg klemmer på den. Har også hatt hyppige toalettbesøk, i går var jeg c. 10 ganger å tisset på do, men i dag var det ikke fullt så mye. klarer nesten ikke vente på teste meg.. tror dere at jeg kan være gravid??
cleo71 Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 I så fall er det tidlig du får symptomer. Symptomene pleier nok tidligst å komme om noen dager enda. Hvis du er gravid, kan du sannsynligvis teste positivt allerede dagen etter du mangler mensen. Med noen tester kan man teste tidligere, de er sikkert endel dyrere. Lykke til:-) Da jeg ble gravid i november var det første jeg merket et tonn av kviser i tillegg til en overveldende tretthet. Disse symptomene kom tre dager før svagt positiv g-test som jeg tok dagen etter at jeg manglet mens. Den positive testen tok jeg femten dager etter eggløsning.
søte lille:) Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Hei cleo71 .Bare lurte på en bitteliten ting ang inlegget ditt. du skrev at dere hadde truffet el på en prikk ,hva mener du med det egentlig?Er det slik at du vet nøyaktig klokkeslett??(høres vel litt rart ut ,men hadde jo vært fantastisk hvis man viste akkuratt når egget slapp;=) Må jo gjøre alt for å legge alt til rette for at det skal klaffe:) Og jeg vet ,denne testingen er terror å gå å vente på...... Lykke til .
cleo71 Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Neida, klokkeslett tenkte vi ikke på i det hele tatt. Vi hadde sex hver dag fra dag 11 til fjorten inn i min syklus som er på 26 dager. Det beste er å ha sex annenhver dag faktisk, i tiden rundt el, for så øker antallet av sædceller og sjansen er dermed større. Gjerne også i dagene opp mot el, for sædceller kan overleve en stund inne i oss, og dermed ligge på lur og vente på egget:) Jeg vet ikke om vi var spesielt heldige der før jul, men det vil jo tiden vise;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå