Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Igjen.. Nå er det ro i huset, samboer er på jobb, eldstebarnet sover søtt og den i magen er tydelig våken. Så kommer tankene og tårene.. Er så sliten! Har opplevd mye i løpet av livet, en barndom med psykisk og fysisk vold.. Og et langt samboerforhold med løgner og kontroll.. Går til psykolog for å få ut tankene og følelsene man har rundt dette, og for å få brikkene på plass på en måte. Eksen og jeg har vært fra hverandre flere år og vi er begge gått videre ig hvert vårt forhold. Likevel går han å slenger dritt, bak min rygg og rett til meg (vet jeg "knekker"). Alt jeg har opplevd blir brukt mot meg. Han påstår til og med han fortsatt tenker på meg, kommer til og med med Meget intime spørsmål!! Han er sjalu for at jeg faktisk har det bra,- Uten han! Hvorfor kan han ikke la meg være i fred? Hva skal jeg gjøre for å få fred fra han? Må ha en viss kontakt med han da han er far til eldstebarnet, og den kontakten er den eneste kontakten jeg vil ha med ham.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 ..ble langt, måtte få ut litt.. Han plager meg med de der idiotiske intime spørsmåla som han ikke har noe med.. Herlighet! Vi er jo begge videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå