Gå til innhold

jent88

Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Prøvde å sende deg en PM, men gikk litt dårlig.

Bare lurte på hvor i verden du bor hen og hvor langt du er på vei?? Vi er jo like gamle, født i -88. Jeg er 7+0 idag og bor i Indre Østfold

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.. Jeg er bor i Nordland. Er 10+ 6 idag :) Artig at det er flere her inne på min alder :P

Skrevet

hei

gratulere m graviditetn:)

e også like gammel som dæ, å æ har en sønn på 2 år:)

Skrevet

hei gratulere med graviditeten:)

jeg er også like gammel so dere, er i uke 6 nå:)

Skrevet

Så morro at vi er flere da, og er ca like langt på vei. Skiller jo bare med noen uker!

Hvordan er formen deres da? Hvor i landet bor dere?? Vært sammen med barnefaren lenge? Var det planlagt?

Skrevet

Jeg var sammen med barnefaren i ca 4 uker før jeg ble gravid :P Vi begge ønsket oss barn. Så det ble bare sånn, "blir jeg gravid så blir jeg det" :P Vi føler vi har gjort det rette... :)) Så nå venter vi spent på den lille. Skal på UL 4.mars.. :D

Skrevet

ja det var veldig artig at vi var flere på samme alder:)

Formen er ganske bra litt små kvalm til tider..Jeg bor på ei øy utfor molde og har vært sammen med barnefaren i over 5 år:) det var ikke planlakt men når vi kom over sjokke so gleder vi oss begge til dn lille komme:)

Skrevet

Formen min er egentlig veldig bra. Bare veldig trøtt og støl i nedre del av magen og "mensen smerter". Så jeg skal ikke klage... :) Heller ikke planlagt her! Er vel egentlig ikke helt over sjokket enda, men begynner smått og glede meg nå. Lillebror tok meg med på babyklær shopping, så har kjøpt en liten dress, mest sånn for symbolets skyld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...