Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Hei. Ringte dere direkte til den jordmoren dere ville gå til og bestilte time, eller måtte dette gå igjennom fastlegen? Er så grønn når det gjelder dette, og ønsker ikke å gå til fastlege om jeg kan slippe det...
Idun<3tosmå<3 Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Ring til den helsestasjonen du tilhører! Der får du time til jordmor. Men du må til legen og, det er der du får tatt nødvendige prøver som HIV og om du er vaksiner mot Røde Hunder, blodtyping og noen til! Men så lenge du er frisk, ikke trenger sykemelding eller medisiner kan jordmoren ta seg av det meste!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2009 Ok, supert.. Tusen takk for svar. ) Får sjekke hvilken helsestasjon jeg hører til da. Nettopp flyttet, så har fastlegen i Oslo, mens jeg nå bor i akershus... hmm skal ikke være lett dette he he
Idun<3tosmå<3 Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Skynd deg å skifte fastlege da! Det blir registert hvert månedsskifte! Veldig greit å ha en lege der du bor og forholde deg til! Da kan du ringe i mars og bestille time! Nei, ikke lett å vite alt man skal vite. Greit å ha en plass som denne å spørre til råds da! Lykke til!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2009 Takk for svar trultemor med bolle nr2. da har det ordnet seg, med god hjelp fra deg. takk takk..)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Du har fått ordnet deg med jordmortime?? Jeg glemte jo å spørre i går så klart, men da har det vel ordnet seg for deg likevel
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 En ting ang. fastlege: En kan gå til den nye fastlegen med det samme, om en kan bekrefte at en har byttet over til vedkommende :-) Har gått fint for meg tidligere ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå