Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Jeg ble gravid med minipiller. Flere som ble gravide med prevensjon? Vurderer nemlig nå hva jeg skal bruke. Det blir i hvert fall ikke minipiller.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Angrepille.. vet ikke om det kvalifiserer som prevensjon da, men men..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Ja, p-pille første gangen og kondom andre gangen... Og nei... angrepille er ingen prevensjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå