Gå til innhold

Hoven i underlivet, 37+3. Er det normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som er det? Har vært det noen dager nå, skikkelig hoven og øm liksom. Var hos jordmor, men glemte jo selvfølgelig å spørre om det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er nå i uke 33 og har siden ca uka 27 vært MEGA hiven i underlivet. Sånn at jeg ikke kan gå for lenge for da gjør det vondt, Kan ikke sitte på do for lenge for da presser det så sinnsykt mye på. Er kjempe stort der nede, og tok det opp med legen min,. Hun sjekket først om det var åreknuter der, men det viser seg at jeg har enore vannansamlinger der i stedet... Ikke moro! Hun ville ikke gi noen medisiner, fordi dette kunne nå sjeden og komme til barnet. SÅ jeg må bare leve med det enn så lenge bare....:)

Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 30 og har også vært hoven nedentil i flere uker. Sjelden slik at det er celdig plagsomt, men kan være ømt og gi "tyngdefølelse" i perioder. Kan heller ikke kjenne at jeg har åreknuter foreløpig. Ser jo litt rart ut... Har ikke snakket med jordmor eller lege om det, for regnet med at det var vanlig under graviditet... merker at jeg har en del væske både her og der ;-)

Skrevet

Godt å høre det ikke bare er meg, håper ikke det skaper problemer under fødsel..Og at det går tilbake etterpå!

Skrevet

Jeg er også veldig hoven i underlivet, uke 37.

Sambo vil ikke ha sex med meg lenger for jeg ser så rar ut der nede :D

Skrevet

Eg har vore DIGER der nede sidan...tja...veke 20 eller noko sånt...? Heile området er tre gongar så stort som vanleg. Utan å overdrive, altså. Fleire FÆLE åreknutar som ligg og lyser utanpå. Eg ser rett og slett ikkje ut, og vondt er det òg. Det er mi desidert største svangerskapsplage denne gongen. Er det rart ein gledar seg til å få tilbake kroppen sin?

Skrevet

Dette har vel ingenting å si for selve fødselen? Vil det forsvinne og bli normalt igjen etterpå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...