Gå til innhold

NedoverSKI :)


augustbaby:)

Anbefalte innlegg

Lurte på om det er noen som har erfaring med å kjøre nedoverski

mens man er gravid?

Noen advarer mot å gjøre det, mens andre sier det er helt grei å kjøre til man er så stor at balansen er blitt dårligere.

 

Noen som vet noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nedover ski ?? Som slalom/ alpint da ?

 

Tror det kommer ann på person og form. Bekkenet blir jo litt mer tøyelig, og er jo fort gjort å få vridd i en vond vinkel. Ville ikke kjørt veldig fort . Går på vanlig langrenn gjør jeg, og er jo noen bakker der også men er mykere å falle en i slalombakken hvertfall.

Tenker litt på at andre kan kjøre på deg i bakken også.

 

 

Aner ikke hva som er vanlig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat vært 12 dager i Canada og kjørt ski! Telemark.

Det var vaffal ikke no problem! Har heller ikke hørt at det er noe spesielt stor risiko. Gynekologen min sa: "Bare dra du", mens jordmoren min sa: "Hmmmm....jeg vet ikke helt jeg."

Selvfølgelig om man skulle være så uheldig å falle rett på magen oppå en stor stein så... men det har jo aldri hendt før, så hvorfor skulle det skje nå...? Og man trenger kanskje heller ikke kjøre de største utfordringene akkurat i denne perioden.

Jeg er i uke 17 nå, men tror kanskje at fra neste mnd av at jeg vil være litt mer forsiktig.

 

Kos deg og kjør ski du. De fleste ulykkene skjer jo tross alt i hjemmet!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører nedover og har planlagt å gjøre det så lenge det er snø!!! Legen min har sagt "GO"! Det eneste jeg holder meg unna er dykking, litt kjedelig at jeg skal på dykkeferie til Egypt i morgen, noe jeg bestillte lenge før tassen kom inn i magen, menmen, blir bra likevel!!!

Kos deg på ski!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...