Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Er så glad for det. Trodde det var vanskelig å få plass der jeg, men jeg sendte bare en mail til deres felles mailadresse jeg, og i dag fikk jeg brev posten- Skal på ordinær ul i uke 19 den 24 april.. Er så glad, for hotellet er supert der )
♥Axinija♥ Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Så flott at du fikk plass der du ønsket da!!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2009 Ja veldig fornøyd med det assa. De fleste venninnene mine som har født har født der, og de skryter uhemmet av hotellet. Så jeg måtte jo bare prøve på å søke. var ikke sikker om jeg fikk plass... men ble veldig glad ) Har du søkt enda eller?
♥Axinija♥ Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Hehe, har bare et sykehus å velge i....så haster ikke med å søke om plass! Skal til jordmor på mandag, så da sendes vel søknaden i samme slengen...
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2009 Å ja he he... tror vi er ca like langt på vei om jeg ikke husker helt feil da. Jeg er 11+0 i dag ) Masse lykke til hos jordmor på mandag da..
♥Axinija♥ Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Ja, da er det bare 1 dag som skiller oss, spennende!!! Jeg blir 11+0 i morgen.... Takk for lykkeønskningen... Har du vært på kontroll? UL?
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2009 He he . Ja vært på 4 ultralyder allerede jeg. Siste på mandag... Blir fulgt ekstra godt opp siden jeg har mistet 3 ganger før og går på blodfortynnende. Skal på ny ul mandag om en og en halv uke, er alt i orden da, blir det nok ikke noe ny ul før den ordinære i uke 19... Om du ikke har vært på ul enda bør du glede deg. Helt utrolig hva jeg så på mandag. Et lite menneske som hoppet rundt, enda det er så tidlig.... )
*Nelly* Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 Jeg fikk også plass på Ullevål fikk brev her om dagen, og jeg skal på ordinær ul den 29. april.. hmm.. synes det er så lenge til.. når har du termin.. ? jeg fikk høre om barsel på Ullevål idag av en bekjent og det hørtes kjempe bra ut.. ble så glad..
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2009 Hei. Ja jeg vet de er kjempeflinke der. Så er det hotell også, og det er en stor fordel syntes jeg.. Jeg har termin 19 september- Syntes også det er lenge til. Når har du termin da?
*Nelly* Skrevet 27. februar 2009 #10 Skrevet 27. februar 2009 har termin 2oktober,, skal sansynligvis ha planlagt keisersnitt, så blir vel litt før.. så kansje vi sees..hehe.. bor du i oslo? det gjør jeg..
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 27. februar 2009 Da har du jo fått time før meg ut fra termin. Går egentlig greit for meg å vente, siden jeg blir fulgt opp på A hus, skal på ny ul mandag om en uke...) Har bodd i oslo fram til oktober. Nå bor jeg i Nittedal. Bare 5 min unna Oslo grensa da...Kunne ikke flytte lengre ut he he....Hadde vært hyggelig å fulgt hverandre litt da... Kanskje vi ligger å hyler samtidig på ukkevål i sep/okt skifte...Er dette din 1?
*Nelly* Skrevet 27. februar 2009 #12 Skrevet 27. februar 2009 det er en fin side av byen du bor på da..hehe.. bor også på den siden av byen. bydel Grorud. ikke så langt unna nittedal... Har ei jente fra før på 3år. fødte da på Ahus. Ble til slutt haste snitt og hele fødselen var en dramatisk opplevelse, så derfor sansynligvis planlagt snitt på meg, men skal inn på samtale etterhvert. Vil jo egentlig føde normalt, men har sansynligvis trangt bekken.. Går det ann og være så trøtt.. gikk hjem tidlig fra jobb idag, pga skikkelig hodepine. sov fra klokka 15 til 19, og nå ligger jeg på sofaen og halv dupper av innimellom.. phu... fikk bestilt meg privat ul time, skal på torsdagen, og er så spent. har en følelse at det er flere enn en der inne. flere ting som tilsier det, og nå klarte jeg ikke vente lengre...hehe.. kanjeg spørre om hvorfor du blir fulgt opp.. da vet du kansje hva man kan se på ul, rundt uke 10+
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 27. februar 2009 He he bodde på Kalbakken jeg, og har vokst opp på Ammerud, kanskje vi kjenner hverandre????? Er 29 år... Det kan jo hende du får mulighet til å føde normalt, men skjønner godt at du vil ha en samtale og bli fulgt opp etter den dramatiske fødselen du hadde. Håper ikke du får det slik igjen, det fortjener ingen... Jeg blir fulgt opp ekstra siden jeg har mistet 3 ganger før. Har vært på utredning, så de fant ut at jeg hadde noe koaguleringsfeil med blodet ( husker ikke hva det het jeg), så nå får jeg blodfortynnende. Skal gå på dette hele svangerskapet. Går helt greit det, har aldri kommet så langt som jeg er nå, så tror dette kan gå veien ) Jeg var 10+4 og knøttet var da 4 mm. Var som å se et lite menneske, helt utrolig,,, Var på Balder klinikken jeg da hos Anne Stensløkken. Hun er helt fantastisk, og har 3D ultralyd... Tenk om du har to da? Så herlig, blir spennende å høre om det stemmer.... Jeg er også trøtt enda, men kvalmen har gudsjelov gitt seg en del. Så begynner å føle meg som meg selv igjen gudsjelov ) Har du noen andre symptomer eller?
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 27. februar 2009 He he bodde på Kalbakken jeg, og har vokst opp på Ammerud, kanskje vi kjenner hverandre????? Er 29 år... Det kan jo hende du får mulighet til å føde normalt, men skjønner godt at du vil ha en samtale og bli fulgt opp etter den dramatiske fødselen du hadde. Håper ikke du får det slik igjen, det fortjener ingen... Jeg blir fulgt opp ekstra siden jeg har mistet 3 ganger før. Har vært på utredning, så de fant ut at jeg hadde noe koaguleringsfeil med blodet ( husker ikke hva det het jeg), så nå får jeg blodfortynnende. Skal gå på dette hele svangerskapet. Går helt greit det, har aldri kommet så langt som jeg er nå, så tror dette kan gå veien ) Jeg var 10+4 og knøttet var da 4 mm. Var som å se et lite menneske, helt utrolig,,, Var på Balder klinikken jeg da hos Anne Stensløkken. Hun er helt fantastisk, og har 3D ultralyd... Tenk om du har to da? Så herlig, blir spennende å høre om det stemmer.... Jeg er også trøtt enda, men kvalmen har gudsjelov gitt seg en del. Så begynner å føle meg som meg selv igjen gudsjelov ) Har du noen andre symptomer eller?
*Nelly* Skrevet 27. februar 2009 #15 Skrevet 27. februar 2009 Hehe.. ja man vet aldrig.. verden er ikke så stor.. Bor på Romås jeg da, og er ikke oslo jente.Er Trysil jente .Bodd litt på litt forskjellige steder de siste åra, helt til jeg traff Romsås gutten min.. hehe. 28år her.. Ja håper at de på ullvål kan gi meg et fasit svar på om jeg kan eller ikke kan..selv om man aldrig vet hvordan ting blir, kan man ihvertfall legge til rette for at det skal gå best mulig..Så er veldig glad for at jeg fikk fødeplass der. Å, jeg skal krysse fingrene for deg og at dette går riktig veien. Skal også på balder klinikken.. hos anne, hører flere synes hun er flink og tar seg god tid. Er så spent at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, uka kan ikke gå fort nok. Jeg og samboer har prøvd på dette nurket i lang tid, men mangel på eggløsning gikk det ikke. så gikk på en enkel pergotime kur som ikke hadde noe virkning, så ble det en dobbel kur og fikk min første pos el test og da ble det fest i huset,,haha.. sånn man ser på film, der dama tar test og testen blir pos, så ringer hun mannen, og ber han komme hjem, haha.. full fart.. Prøvde mamma buksene mine fra forrige gang, de brukte jeg de siste to mnd av svangerskapet. men denne gangen var de nesten for trange,,huhuuu.. ikke noe og gå på på magen. .. ikke så lett og skjule dette nei.. kjente livmoren kanske tidlig over skambenet, så det kan jo tyde på at det er to, hvis jeg ikke har en veldig høy livmor, Har du vært mye kvalm. jeg har vært endel kvalm, men ikke kastet opp. kvalmen blir plutselig kastet på meg spes hvis jeg er sliten. Har ingen spes andre symptomer enn strutte mage, ømme bryst, slite og trøtt, brekkninger og oppstøt (blhæ). ellers så sliter jeg litt med forhøyet blod trykk, så er 40%sykmeldt pga det. og det synes jeg er veldig godt pga sliten, kvalme osv.. jobber forresten i bhg.. Du da? i jobb?hva? sykmeldt?
Pooh Skrevet 28. februar 2009 #16 Skrevet 28. februar 2009 Gratulerer med fødeplass!! Har lest om flere her inne som har sendt søknad til Ullevål selv og fått plass. Da jeg sendte mail, fikk jeg beskjed om at det var legen som måtte søke for meg. Skjønner ikke hvorfor jeg fikk dette svaret, når det går så greit for så mange andre. Ikke så lenge før jeg skal til legen nå da, så håper jeg får plass selv om jeg må vente litt ekstra. Har født på Ullevål før, og jeg vil absolutt dit igjen!!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 28. februar 2009 #17 Skrevet 28. februar 2009 Jeg har også fått plass på Ullevål. Søkte meg til ABC klinikken... Det blir veldig spennende!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #18 Skrevet 1. mars 2009 Gratulere med fødeplass snoopy 81. ) Pooh, så rart du fikk dette svaret??? Men du får sikkert plass om du søker via lege også.. lykke til. Jeg har vært kvalm og uggen siden uke 6 jeg, ble en del bedre når jeg var 9 og en halv uke. Men i dag er jeg skikkelig kvalm igjen, mulig det er fordi jeg ikke har sovet så mye i natt,, Tenk om du har to da??? Så spennende, gleder meg til å høre hva de sier på ul.. Jeg bodde på Romsås de første 4 år jeg. Husker ikke så mye av det da--) Jeg er aktiv sykemeldt jeg, grunnet forhistorien min, så det er veldig deilig..Anne stensløkken er helt fantastisk, har du vært hos henne før eller? Spør om å se på 3D også.. Jeg jobber som politi jeg, så må sitte inne når jeg er på jobb. Jobber sivilt, så det er ikke så stor forskjell, men skulle gjerne vært litt ute i gata ja---- savner det allerede he he.... Masse lykke til på Balder klinikken nå da, og send meg en melding når du kommer derifra.. Jeg tipper du har to jeg... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå