Gå til innhold

Hmmm... Har Nøffemor skrevet til F&B også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har hun bare en dobbeltgjenger? Kjøper veldig sjeldent det bladet, men kjøpte ett i dag fordi jeg ville ha noe lesestoff når jeg skulle spise ute. Da jeg kom til noen leserinnlegg, måtte jeg lese ene opp igjen to ganger, og klarte ikke å la være å automatisk tenke på "Nøffemor" som her her og på BiM. Innlegget handlet nemlig om oppkast, hvor redd hun var for å kaste opp, at hun nå ikke hadde kastet opp på x antall års osv.

Andre som har lest dette og lurt litt? Er sjelden jeg legger så mye merker til spesielle sider ved brukere her inne, men hun skiller seg jo litt ut da... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahhahahahahhaahaha jeg ler..=)

Skrevet

Det finnes en type angst for å kaste opp. Det er ikke helt uvanlig heller. Du kan google det, det står en del.

Hvis hun gjentok ordene "kaste opp" hundreogfemti ganger, da kan det jo ha vært Nøffemor!

Skrevet

Det har blitt nevnt tidligere, så tydeligvis flere som har sett samme likhetstrekk ;)

Skrevet

Har ikke lest det, men man kan jo nesten håpe det sånn at det ikke er flere sånne som henne der ute :-/

Skrevet

Ja, hun har snakket om det inne på bim. At det kanskje kom snart og så hadde noen som abonnerer på F&B sett det tidlig. Det er nok henne ja.

Skrevet

Hvilken side står det på? og er det februar bladet eller mars?

Jeg vil lese ;O)

Skrevet

Tror det er fra februar, står nr 2 på det i hvertfall. Står på s. 10 i bladet.

Siste del av innlegg er skrevet slik:

"Å kaste opp er fælt! Det er ekstremt ubehagelig, ufyselig og vondt, og jeg synes det er fornedrende å gjøre det. Død over alle omgangssyker."

Hun lurer også på om det er spesielt å ikke ha kastet opp siden hun var barn... Tja, mulig mange lider av dette, men jeg fikk litt sterke vibber her jeg da av en ordlyd jeg har lest her inneofte nok nå.

Skrevet

Ja hun holder på på BIM hele tiden.. Mener å huske hun har sagt hun her skrevet inn til F&B..

Personlig mener jeg hun burde bli utestengt fra hele forummet, og at noen IRL oppsøkte henne og fikk henne innlagt eller noe slikt (forutsett at det hun skriver faktisk er reelt og ikke bare noen som har så dårlig liv at de kan holde på slik på et forum i x antall år)

Det er jaggu 2 år siden jeg begynte på bim og dib, og det var akkurat samme leksa da også, men temaene varierer jo av og til.

Skrevet

Ja jeg vet. Innlegget i F&B er jo signert med fullt navn da, men det legger jeg ikke ut her, er jo heller ikke helt sikkert at det er henne, men det var mange likhetstrekk i hvertfall.

Skrevet

Har hun singert det med navnet sitt? Oi, det hadde ikke jeg turt om jeg hadde profilert meg som den store oppkastmotstanderen her inne.

Skrevet

Hun har i alle fall hatt innlegg på trykk i andre blader. Jeg leste et innlegg i Norsk Ukeblad i fjor, av ei som lurte på hvorfor det var frekt å spørre voksne folk hvor gamle de var (tror jeg det dreide seg om) Det var ingen tvil om at det var Nøffemors ordlyd, så jeg tok og sendte henne en PM og spurte om hun hadde sendt det selv, eller om noen frekkaser hadde klippet og limt fra BIM. Det var henne, og hun lurte virkelig på dette.

Svaret hun fikk fra mor hubro'en i NU var at hun burde finne seg noe annet å gjøre, hun hadde måttet forkorte brevet en hel del (og det var fremdeles langt) noe som tydet på at hun nærmest led av tvangstanker. Har aldri sett andre få et slikt svar før :P

Anyhow, for de som tviler på om N. er seriøs, så er hun etter all sannsynlighet det. Skremmende nok, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...