mamma til 2 gutter:)) Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Vi skal ha snitter til dåpen. Mannen min sier det holder med 2 karbonade smørbrød og 2 snitter til hver. Holder det? Jeg synes det høres lite ut da.. Pluss kaker Hva sier dere?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Vi beregnet 5 snitter til hver og hadde noen til overs (kanskje en til hver til overs), men jeg følte det var en behagelig "buffer" å ha litt for mye, så slapp jeg å være redd for å lite underveis. Vi lagde snittene selv og det var fort gjort og kostet ikke mye mer å lage litt ekstra. Vi hadde ikke karbonadesmørbrød, og det er nok mer mat i det enn i snitter, så jeg tror mannen din har rett i at det han foreslår er nok mat, men jeg ville nok likevel satset på å ha litt mer, så er du helt sikker på å ha nok. Vi hadde til gjengjeld alt for mye kaker! Vi var 22 i dåpen og hadde 4 eller 5 kaker, og det hadde holdt med 3 og vi ville fortsatt hatt nok til overs.
mamma til 2 gutter:)) Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2009 OK for vi blir rundt 37 pers. Jeg for ta ca.10 snitter ekstra da:) Har tenkt å ha 4 kaker. Det holder. For min fam. er ikke noe særlig kake spisere...
sol2002 Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Hørtes lite ut, da jeg jobbet i catering firma for en del år siden så beregnet vi ihvertfall 4 på hver + kaker, når jeg har laget smørbrød selv privat så har jeg pleid å ha 6 på hver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå