Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Han sier han ikke vil. Jeg prøver å få han på andre tanker. Foreslått at han kanskje kan høre med kompisene om de kan finne på noe annet enn fyllefest, sånn som fisketur, opplevelseshelgeturer, klatring, fallskjermhopping, dykking osv osv. Men han mener det ikke er vits i å prøve og få vennene sine på andre tanker, for det eneste de vil er og sjenke han full. Og det NEKTER han. Syns litt synd på kompisene, men igjen så syns jeg det er synd de ikke kan finne på noe annet. De mener et utdrikkningslag skal bestå av fyll og fantestreker. Tror kanskje det er den letteste løsningen for de og at de ikke orker og legge mer til planleggingen enn strippebule, sprit og være dritings. Kanskje noen av dere kan komme med fine forslag til hva de kan gjøre som kan falle i smak hos alle og som er passelig for et utdrikningslag.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 vil han ikke, så vil han ikke... syns ikke han skal tvinges til det.. et utdrikkingslag skal jo være for brudgommen, ikke kompisene.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Skjønner han veldig godt, jeg. Samboern min (jeg også forsåvidt) skal bare samle venner og kose oss, spise god mat og mimre.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Ja det er jo akkurat det jeg tenker, så skjønner ikke hvorfor de ikke kan finne på noe annet som han liker... HI
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Ja, jeg skal på spa med kvinnene i familien og mine nærmeste venninner. Så syns så synd på han at ikke hans venner kan ta hensyn til at han vil ha et rolig utdrikkningslag med fine opplevelser. Mens de vil putte han i en fangedrakt og sjenke han full.. HI
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 jeg hadde ikke utdrikkingslag.. var bare meg og forloveren min på spa... og så var vi ute å spiste... var kjempe kjekt, og jeg ble god og full he he... veldig synd at kompissene hans ikke kan respektere ønsket hans syns jeg..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Hva med paintball? Det er jo litt action...
Anne-B. Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 Jeg syns faktisk man får lov til å si litt om hvordan man ikke vil ha det på utdrikningslaget sitt. Jeg vil feks ikke ha stripper. Det hadde blitt pinlig og ekkelt. Jeg vil heller ikke gjøre noe som potensielt er farlig. Men en fin og artig dag med venninnene mine vil jeg ha. Halve poenget er borte om man gjør noe som ikke står i stil med hva slags person bruden eller gommen er.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #9 Skrevet 26. februar 2009 La den stakkars mannen i fred. Alt andre skal legge seg oppi da! Vil han ikke så vil han ikke.... hva er problemet?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #10 Skrevet 26. februar 2009 Han vil jo gjerne ha utdrikkningslag, men ikke slik som vennene planlegger. Og da maser de på meg om at jeg må overtale han. Men det syns jeg ikke at jeg skal, for jeg mener de skal ha et utdrikkningslag som er laget for ham. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå