xxxJulianexxx Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Her går det mest i Bonytt og Se og Hør. Bare så det er sagt kjøper jeg ikke Se og Hør selv. Jeg arver det;o)
Musemor med tre søte små Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Jeg leser Nemi og Illustrert Vitenskap
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Kjøper hvert nr. av: Mamma Mag Inside C! D! Innimellom leses: Se&Hør Her&Nå =)
Shabby Cheap Chic Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Maison Interiør og Foreldre og barn (noe jeg kommer til å avbestille).. Lyst til å kjøpe ett bra matblad men finner ikke noe i butikken. Maison mat og vin har jeg lyst til å kjøpe men finner det ikke i butikken.. Hmm.. abonnere kanskje:)
☆Anonymia☆ Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Jeg leser egentlig ikke så mange blader jeg.. Leser på nettet for det meste..=) Men jeg liker mye egentlig,leser MAG,se og hør....ja sånne ting..=) Sladder er bra da...
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Låner Foreldre & Barn på bibliotket, så hender det jeg kjøper 'mamma' , men synes bladene er for like hverandre og for lite nytt i de så interessen dabber av for min del. Ellers hender det at jeg kjøper ELLE eller Henne, men er lenge siden sist det og nå. Har rett og slett ikke interessen lenger. Leser mye bøker jeg da.
Fikk maibaby06 Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Leser for det meste bøker, men av blader leser jeg: People, instyle, Glamour og Marie Claire (amerikanske blader). Av og til kjøper jeg Foreldre og barn, ellers kjøper jeg ingen norske blader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå