Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Har hørt om dette og skjønt at dette har kommet mer og mer til Norge. Er dette en slags feiring på at man er gravid? Hvordan forgår en slik babyshower? Ønsker så detaljert svar som mulig, da jeg har to venninner som prøver å bli gravide. Hadde vært superkoselig å evt. arrangere/feire dette når de lykkes :-))
☆Anonymia☆ Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Det er vel noe sånt som at man samles og gir gaver til den kommende mammaen og babyen..=) Gaver som bleier,klær til babyen,osv...babyting..=) Spise mat og kose seg..=)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 HI her. Ok, men er det et slags overraskelseparty?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 baby shower, etter det jeg har forstått. det er en gjeng med venninner som samles og gir baby gaver til den gravide. pakker til barnet, som feks leker, klær og mye morro. det blir hold "leker" er ikke helt sikker på hvordan leker jeg, er ikke helt inn i det. men du kan prøve å google det eller se noen klipp på youtube.com hvis de har noen,
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Det er stort sett ikke surpriseparty, iallefall ikke her i Norge. Men du har google ikkesant?! Prøv å bruk den!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 HI her Takk for svar :-) Jeg skal Google det, hehe!
☆Anonymia☆ Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Du kan jo såklart bruke det som en overaskelse om du vil det..=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå