☠Diamanda Galas☠ Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 heisann;-) da er det bare 1 dagpå jobb igjen før helgen kommer;-) vi skal passe niesen vår i helgen( 18 mnd), så her blir det nok ikke mye sofasitting;-) merker heldigvis at jeg har mer og mer overskudd...og jeg tror ungene på jobb merker det også;-)) fortsatt fryktelig oppblåst og har mye luftsmerter, men har heldigvis ikke hatt vondt i hodet siden mandag;-)) massøren min sa at hun kjente godt hvor migrenen kom fra, så håper det hjelper med jevnlig massasje... nå lurer jeg virkelig på om jeg har begynnt å kjenne liv;-)) er ikke bobling lenger, men det kjennes ut som bevegelser..etter jeg har spist og slapper av..spennende!!! nyter du de siste dagene på 1.tri???
☆chiquita☆ Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Hei:) Skal bli godt med helg ja. Jeg er hjemme idag, men det er så koselig når vi er hjemme alle 3. Gleder meg til jeg får mere overskudd jeg også. Nå om dagen er det null! Sovnet på ettermiddagen de dagen jeg har jobbet denne uka. Jeg har også luftsmerter enda. Den ene natta drømte jeg at jeg skulle føde, så det var nok litt sammenheng med mye smerter den natta:) Så bra du ikke har hodepine lenger. Jeg har masse, men har vært skikkelig forkjølet. Tror det har sittet i bihulene, så det har tettet seg skikkeli i toppen. Gleder meg til jeg også kjenner liv. Det er så fantastisk følelse:) Du er heldig! Men heldigvisk kanskje max 3- 4 uker til jeg også kan kjenne det. Kjente i uke 15 med guttungen:) Har mest lyst å hoppe over til 2.tri idag, siden ultralyden viste at jeg er 12 uker idag:) Men i løpet av helga, kan jeg jo ta et steg inn:) Ha en fantastisk fin helg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå