~sjiraff~ Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Snuppa slo ut ene fortanna i bhg i dag. Og må følgelig klare seg uten en fortann frem til den ordentlige tannen velger å vokse ut om ett par år. Stakkar snuppa ligger på sofaen og ynker seg litt med jevne mellomrom. Mat og drikke er helt uaktuelt. Heldigvis så det ut til at den tannen som skal komme var ferdig utviklet og dermed blir det antageligvis ikke skader på den iflg tannlegen.
lÅktiHaUDe Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Stakkars lita, gjorde sikkert kjempevondt da Ønsker dere god bedring
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Goood bedring til lille snuppa.
~sjiraff~ Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2009 Har vært mye grining i kveld ja, så utvilsomt nokså vondt. Ungen har jo knapt svelget siden hun kom hjem. Bare siklet på et håndkle. Håper virkelig at det blir bedre i morra. Nå sover hun heldigvis.
lille mus meg Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Jeg svarte på kranglesiden, før jeg oppdaget at det var feil side. Jeg skrev bare at du må passe på at barnehagen fyller ut skadeskjema, hvis det viser seg at tannen bak er skadet allikevel.
~sjiraff~ Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2009 Ja har allerede snakket med de om det. Så det skal være i orden allerede.
marinas skatt Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Det holder vel ikke at barnehagen fyller ut et skjema. Tannlegen skal fylle ut et skjema som sendes trygdekontoret , da blir det godkjent som yrkesskade. Du får da brev ifra trygdekontoret om at skaden er registrert hos dem........ Hilsen mamma med uheldig sønn.
~sjiraff~ Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2009 Ja hun i bhg nevnte at dette også var blitt registrert hos tannlegen, så da regner jeg med at alt er i orden. Men da skal jeg altså få et brev fra nav?
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #9 Skrevet 26. februar 2009 Uff så kiipt:( Håper det går bra med supersnupp. Klem
mai mammaen til to Skrevet 26. februar 2009 #10 Skrevet 26. februar 2009 stakkar.hvordan klarte hun det?hvor gammel er hun?
~sjiraff~ Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 26. februar 2009 Vi vet ikke hvordan det skjedde. Hun sier hun ikke husker (vil kanskje ikke fortelle?), og det var ingen av de ansatte i bhg som så det som skjedde. Hun er 4 1/2, så i verstefall blir hun uten tann i ett par år...
marinas skatt Skrevet 26. februar 2009 #12 Skrevet 26. februar 2009 Når nav har behandlet saken ifra tannlege , får du et brev som sier at de har registrert skaden og noe om at de dekker eventuell behandling i tror det var i 10 år etter at skaden oppsto. Jeg har dessverre flere sånne brev , orker ikke å finne de frem og se ord rett hva som står, da de ligger i boden pga oppussing.
Tredje barn på vei Skrevet 26. februar 2009 #13 Skrevet 26. februar 2009 Sønnen min på snart 5 mistet nettopp ox en tann som var slått løs, men det er over 2 år siden han slo den løs da(2ganger tilogmed). Og først nå 2 år etter datt den ut. Har vært løs hele tiden
Vona Skrevet 26. februar 2009 #14 Skrevet 26. februar 2009 Min lille snupp har også slått ut tanna si. Hun er nå 4,5 år, og har gått noen måneder nå uten fortann... Stakkars, jeg hadde så vondt av henne da det skjedde, men natta gikk bra (hun sov sammen med meg, mest fordi at jeg selv hadde så vondt inni meg) og dagen etter var det ikke noe særlig vondt mer, bare rart siden tunga hele tiden kommer borti. Og så er hun jo veldig søt da, men bare en fortann oppe. ) Men vi vet ikke om tanna under er skadet (hun slo samme tann helt opp for noen år siden, så vi er litt bekymra for dét...)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå