Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at unger blir ondskapsfulle når de er rundt ett år gamle?? Den vanligvis så snille og elskelige lilletusten min har plutselig fått for seg at han skal slå, klore, lugge og bite det han er god for. Og han tar skikkelig i så det gjør vond som fy...:((

Har jo prøvd å si NEI med streng stemme, men han bare ser meg dypt inn i øynene, smiler og fortsetter med slemmetingen sin.

Håper det er noe forbigående...eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok noe de fleste skal igjennom i større eller mindre grad... De oppfatter det nok som en slags spennende lek tror jeg, og skjønner vel ikke egentlig at det er vondt for den de "leker" med - de har det jo bare morsomt :)

Skrevet

Det er vel i den aldersgruppa de starter med å ha behov for grense setting. Stadig prøve seg og teste ut flere slike ting. De vet jo ikke enda det er galt, men skal jo lære det etter som tiden går..

Har nesten glemt hvordan det var med mine i den alderen, men skal snart gå gjennom den igjen med minste snuppa.

Og du spør om det går over? Nei desverre det gjør ikke det. De finner stadig på nye ting, nye måter osv. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...