nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 en liten gutt på 1,5 år som plutselig har begynt å hoppe i sengen og hive ned sutten i 30-45 min før han sovner. er ganske trøtt når jeg legger han så det er ikke problemet. men han har alltid sovnet med en gang men nå er det slutt. går inn kansje hver 15 min når han begynner å gine for å ta opp sutten . da er han såååå fornøyd fordi jeg kommer inn og ler bare.. what to do??? la være å gå inn i det hele tatt og ikke gi han sutt hvis han hiver den ned?? føler han har skjønt at jeg kommer inn etter hvert.. noen som har gått gjennom denne perioden?
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 På tide at du tar et hint. Punkt 1. At du er frekk nok å spørre mødrene her inne på kranglesiden om de er erfarne mødre er latterlig. Innlegget ditt har ligget her inne i nesten ett døgn og de fleste hopper glatt over slike spørsmål. Punkt 2. Skal du ha svar, så må du gjøre om teksten i overskriften. Feks. Til dere uansvarlige og sløve mødre som mest sannsynlig lar ungen deres gå for lut og kaldt vann. Kan dere hjelpe meg litt? Trenger råd for å takle en snørrete og jævlig unge som bare slenger sutten på gulvet og som ikke vil sove. Da først vil du få respons! Felles med oss på kranglesiden er at vi liker ikke unger. Slenger de sutten på gulvet, tar vi det som et hint på at ungen ønsker å slutte med smukke. Står ungen å hyler i senga, tar vi det som et hint som at ungen ikke vil sove. Egentlig driter vi akkurat i det også. Så mens ungen hyler sine bortskjemte krokodilletårer sitter vi og forbanner oss med en røyk eller 2, skrur opp TVn for å døyve støyet fra soverommet.
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Du otto jespersen wannabe!! hvis du ikke liker barn, hva f***** gjør du på din baby? Snakk for dæ sjæl og ikke dra med andre i dritten din..
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Du Erna Solberg wannabe!! Ikke rart den bortskjemte snørrungen din hyler sine stakkars strofer og slenger smokker, tåteflasker, bleier og andre barneting rundt seg. Ungen er frustrert og har tydelig arvet sinnet etter sin mor. Når du kommer hylende og skrikende inn på rommet,river deg i håret, banner og sværter over at stakkareen prøver å oppnå kontakt så bør du heller legge skylda på deg selv. Mulig du bør lære deg å lese hva andre skriver før du dømmer noen (hissig i dag)? Vi liker våre egne barn, andres barn er bare til irritasjon. Dine også!! Det heter "din baby" altså mine egne babyer! Din baby er ditt problem og ikke mitt!
Glad_mor_85 Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Heisann! (til hovedinnlegget). Jeg har vært igjennom det samme selv med min sønn da han var rundt 2 år. Det varte en liten periode husker jeg. Kan være ganske irriterenes ja, forstår deg godt Det jeg gjorde var å først vente lenge med å gå inn hver gang. Og jeg plukket opp smokken og truet litt med å kaste den i søpla, og da gav han seg den kvelden, men på nytt igjen neste kveld. Men gutten min hadde 2-3 smokker i senga på natta, og jeg begynte å ta vekk smokken han kastet og la den oppå hylla til dagen etterpå, og han ble fra seg og gav seg faktisk med kastingen, for han ville jo ha alle sammen. Vet jo ikke om dette er noe for det evnt. Men vit at du ikke er alene, Og det er ikke lett, det forstår jeg. Men lykke til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå