Gå til innhold

er det dette som er masrier?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vært på kjøpesenteret idag,men det ble en heller slitsom tur,,,, jeg klarte såvidt og gå,,,, det kjentes ut som litt sterke kynnere,men de kom i et sett....jeg måtte sette meg ned hele tiden, det var også litt tak i ryggen,litt sterkere en vanlig. men det var ihvertfall sykt mye,,, jeg måtte bli henta og dra hjem og legge meg bare,,,har liggi i senga i flere timer,og var så sliten at jeg bare grein,,,, våkna til morgen idag og var litt hoven i kroppen,,fikk ikke av meg ringene,,det har ikke skjedd før, er det normalt? kjenner jeg er irritabel og bare griner idag,,,, kanskje jeg ikke skulle pussa vinduer til morran idag ,,da følte jeg meg jo så fin form. har sånne masrier eller kynnere som kommer så ofte noen hensikt eller er det bare sånn det er på slutten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...