Gå til innhold

Reima tec+ er den mest slitesterke typen, ikke sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg kjøpt vinterdresser til neste vinter på Barnas Hus :-)

30% kommer jo godt med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp =)

I <3 Reimatec+

=D

Skrevet

Ja, det er de, men fy fader de er bra oxo! Jeg skal aldri kjøpe noe annet hvertfall! Etter flere år der Eldstefrøkna sleit ut flere dresser på en vinter, og var klissvåt hver dag, så var det å finne Reima som å komme til himmelen! =D

Skrevet

Jupp, snupp har en sånn dress i år og vi er veldig fornøyd. Har vært lite snø i år, men dressen ser ikke slitt ut i det hele tatt. :o)

Skrevet

Ja, det stemmer nok det. Har bare hatt en i str 92 som begge har brukt nå, og den ser jo omtrent helt ny ut :-O

Nå sliter jo større gutter mer, men det er lovende. Heldigvis skal det være vår og sommer først ;-)

Skrevet

Jeg digger Reima Kjøper ikke annet til jentene her i huset. Får så mye skryt av tantene i barnehagen hun er en av de eneste som var ute når det var så kaldt. Andre hadde sødern meg ikke klær være ute i kulda. Har prøvd ett par andre typer men ikke fornøyd. Reima tec vottene er også geniale.

Skrevet

Den er vanntett og holder barna varme,men er ikke videre slitesterke til gutter som er større

Skrevet

Minsten har hatt sin to sesonger nu, og det er ikke et eneste hull på den =) Og han er AKTIV....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...