Gå til innhold

Sunken mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er magen sunket før fødsel sånn ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen har vært slik i et par uker nå... Vertfall som jeg har merket.. Og blir liksom bare værre og værre for hver dag... Nesten vanskelig å gå.. Sprenger nedover. Svir og stikker innimellom i under livet... For et par dager siden reagerte søsteren min på det også... Og hun pleier ikke å legge merke til sånne ting... Sliter litt med menssmerter også... Er 35 uker nå... Vet ikke hva jeg skal tro..

Skrevet

Min mage har også vært langt nede lenge nå, er i uke 35+5.. Har hatt litt kynnere med nedover press å litt mensmurringer (trur jeg??). Er dette tegn på modning? Håper på å slippe å gå så veldig lenge, har fått beskjed om at lillegutten er større en gjennomsnittet så det hadde ikke gjort no om han kom snart :)

Skrevet

Min mage er også lavt nede og jeg er også 35 uker på vei. Det er nok noen uker igjen for min del ihvertfall. Det er jo altfor tidlig foreløpig :)

Skrevet

er 5 dager på overtid her og har hatt lav mage de siste 4 ukene, mens ei venninne fødte dagen etter magen sank. så det er nok veldig individuelt.

Skrevet

Første gangen tenkte jeg ikke over det, em andre gangen sank magen en hel del i uke 34, enda mer i uke 40, fødsel i 41 pluss 5. Denne gangen sank magen også betraktelig i uke 34, ikke pakket bagen enda for å si det sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...