Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Storfornøyd! :-D Han var jo så nøye med å sjekke alt og forklarte hva han gjorde og viste hvordan snuppa lå ann i forholdt til normalen både i hodestørrelse, magetykkelse, vekt og lårbenslengde... Absolut å anbefale! Verdt hvert øre! :-D
lady purple Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 så moro! Vurderer det samme selv.... Vil så gjerne få sjekket at alt er bra. Er det lang ventetid der? Kan man få time på dagen lissom? hvilken uke er du i og hvor mye betalte du? hvor lang tid tok det?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2009 Jeg bestilte time på mandag og fikk i dag... Jeg er 25+2, betalte 1200,- kr og han holdt vel på i nesten 45 min! Timen varer vel egentlig i 30 min men han hadde vel ikke noe spesielt på planen etter oss...hehe Vil man ha best bilde av ansiktet og mer nøye vektestimering anbefalte han at vi tok ny ul uke 31-33... Men vi så veldig bra nå i uke 25! Hun var bare ikke heeeelt med på å vise seg! Lå med ene eller bege armene foran ansiktet... :-)
SnekkerPelle Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Hadde han fått storskjerm nå eller? Jeg var der for noen uker siden og var litt misfornøyd med selve utstyret. Måtte ligge å vri nakken for å kunne se den lille på skjermen.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2009 Ja, han hadde stor skjerm på veggen... Måtte ligge å se til siden, da, men slapp å knekke nakken for å se på den lille skjermen hans... ;-) hehe
♥ anonym♥ Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 var der å ble skikkelig skuffet. hun dama brukte maks 5 min, å forklarte ingenting. bare sa at ungen hadde 4 hjertekamre og ikke downs... ikke 3d da, men vanelig ul. dit skal jeg aldri igjen. atpåtil tok de 1200 kr for 2d ul? er ikke det mye?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2009 De har visst en ny lege nå og han er kjempeflink! Tar seg god tid og tok både 2D og 3D! Ja, 1200 kr for kun 2D var mye! Peter Molnar heter han...
SnekkerPelle Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 Dr Molnar er dyktig. Han har jobbet og studert ved Kings College, London hos den ledende ultralydspesialist professor Kypros Nicolaides.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 26. februar 2009 #9 Skrevet 26. februar 2009 Å jeg var hos han på Majortsua klinikken og tok 3d med førstemann;) Np skal vi på 3d i Moss denne gangen;) 14 dager igjen,gleder meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå