Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 hvor lang tid tok det før du ble bedre?? er sykmeldt på 7. mnd å ingen bedring enda, går heller mot det værre.. har 5 barn + kroniske smerter atpå til da.. + en adhd diagnose (nylig utredet) er så sykt lei av å være slapp, trett, å rett og slett i elendig form.. vil bli frisk!!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Husker ikke helt hvor lang tid det tok. Men det tok laaaaang tid, det vet jeg. Langt mer enn et halvt års tid. Var vel ikke skikkelig tilbake før etter noen år...... Jeg er også alene, skal til på ADHD utredning og har barn med ADHD. Jeg merker at nå i ettertid,så takler jeg stress og press mye dårligere enn jeg gjorde før jeg møtte veggen. Det skal mindre til for å bli utbrent igjen. Akkurat som om kroppen advarer meg mye tidligere enn den gangen.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 huff ja, føler kroppen streiker totalt her.. lykke til med utredningen da:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå