jent88 med gull i magen Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Var ute me tante ongen idag. Tenkte det ikke blir å skade hvis jeg aker ned en liten bakke sammen med han... Men i det jeg skulle gi fart så hektet foten seg under akebrettet å jeg fløg fram over ongen. Jeg landet på magen. :s Dumme meg, tenker ikke så langt!! :@ Håper det kommer til å gå bra med den lille i magen. Ska heldivis på UL 4.mars Er skikkelig nervøs nå :s Er 10+5 Noen som har hadd fall?
EnNySpire:) Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Det går nok helt fint...Husk at den lille ikke er mange cm enda og den ligger godt beskyttet...Dette gikk nok helt fint, ikke bekymr deg:)Det er verre dersom man er langt på veg med stor mange:)
jent88 med gull i magen Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2009 Nå ble jeg litt letta Håper alt går fint..
☆chiquita☆ Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Jeg datt 2 ganger rett på rompa på isen. Det er visst verre enn å dette på magen når det er så tidlig (var vel rundt 8uker), og jeg har vært på ul etterpå (11uker). Og alt så bra ut. Så jeg tror ikke du trenger bekymre deg. Men godt for din egen del sikkert at du skal på ul:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå