Gå til innhold

Vil ha ein opptatt mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere.

Har et problem, eg er blitt veldig forelska i en mann. Han har samboer og barn. Han har sagt en god stund at han skal forlate henne nå fordi de ikke har et bra forhold.

Vi møttes på nettet, mye fordi vi tydeligvis har samme sex behov. Samboeren hans hadde ikke noe behov etter sex.

Men nå er eg lei av at vi kun kan møtes ok kveldene og netter. Blir sjalu av meg også. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få han med meg.

Har ventet og prøvt lenge nå å få han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du klarer ikkeå tenke deg hvordan samboeren hans har det,da???Eller er du så egoistisk at du ikke bryr deg om henne eller ungene???

Har han ikke forlatt samboeren, så kanskje han egentlig ikke er interessert i det...Har du tenk på at du kanskje bare er ett lettvint "tidsfordriv", før han reiser hjem til familien sin?Det er jo tydelig at han får noe hjemme, som du ikke kan gi han, siden han ikke reiser fra familien sin!

Har du tenkt på hva slags forhold du kommer til å få til barna hans?Du som (om han noen gang velger deg fremfor dem...) alltid kommer til å være den som ødela mellom Mamma og Pappa!

Nei, det er synd med mennesker som er mere fokusert på sine egne behov, enn om man ødelegger en familie!!!

Skrevet

Koss samboaren hans og ungen har det er jo ikke mitt problem. Er mannen hennes jeg er ute etter, men hvordan få fortgang i det.

Dere som bare skal kjefte trenger ikke skrive til meg engang.

Skrevet

Haha, skriver du innlegg på et diskusjonsforum, er det ikke du som kan bestemme hvem som svarer, og hva de svarer. Du må bare godta å få svar du ikke liker.

Til problemet ditt.

Du vil ha en mann som er opptatt.

Man får ikke alt man vil ha her i livet.

Men skulle du likevel få ham, så husk at du allerede har godtatt at han er som han er. Nemlig en som lyver og bedrar. Du har, i og med at du synes det er greit at han er utro, også godtatt at han kan være utro mot deg. For det kommer han til å være etter en stund.

Det han gjør med deg, gjør han like lett mot deg. Husk det

Skrevet

Forresten, vil du ha fortgang i det, så kan du like godt ringe dama hans og si hva dere driver med

Skrevet

Jeg håper virkelig du får denne mannen, jeg!Så skal jeg vedde at innen to år, så har han gjort mot deg, det han gjør mot sin samboer nå!

Tror du virkelig at DU er så mye mere spennende enn hans samboer??Bare fordi du gir han sex???Grunnen til at du nå er spennenede, er jo at han har en hemmelig sexafære, det er jo DET som er spennende!

Når hverdagen kommer og han ikke kan lure seg bort til deg i all hemmelighet, så finner han en annen, så enkelt og greit er det!

Ta hintet!Har han ikke forlatt samboeren nå, så er det fordi hun gir han noe DU ikke gir han!!!

Skrevet

Til trådstarter:

Du vet jo ingenting om han får sex hjemme eller ikke? Har du tenkt på at det er noe han kanskje bare sier for å få sex med deg? Du virker noe bortreist. SKAM DEG

Skrevet

Ja ja... Jeg fikk min gifte mann jeg da. Ikke fordi jeg med viten og vilje gikk inn for å ødelegge, men fordi han tok grep om egen situasjon. Jeg maste ikke, jeg tryglet ikke, jeg ba ham ikke forlate kona. Han valgte dette selv, eller dvs at han ble enig med kona si om at forholdet var dødfødt. Det var dødt lenge før jeg kom inn i bildet.

Men må innrømme at det var lenge etter oppstarten av forholdet at det kom fram hvordan ekteskapet egenentlig hadde vært. En ting var den totale mangelen på sex, lidenskap, kos, nærhet osv... En annen greie var jo at han aldri i utgangspunket hadde vært noe særlig forelsket, så forholdet var nesten forretningsmessig. Dette har egentlig ikke noe med saken å gjøre, men jeg ville også blitt litt skeptisk dersom min elsker hadde lagt skylden på et manglende sexliv når han møtte meg. Jeg ville ha minst mulig info fra hjemmefronten hans.

Jeg er forresten ikke i tvil om at han vil forbli trofast mot meg så lenge som vi opprettholder sexlivet vårt.

Du kan avslutte forholdet. Du vil fort oppdage om han er tilstrekkelig interessert i deg.

• 3 uker senere...
Skrevet

Du må bare fortsette med å sjarmere ham og være ærlig mot ham, og til slutt vil han nok bestemme seg for at du er den han vil ha...

• 1 måned senere...
Skrevet

Du burde fått en omgang med juling!!!!! Håper du får oppleve utroskap fra partneren din selv en gang, så får vel pipa en annen lyd! Skam deg:-(

Skrevet

Jeg er også en av dem som "fikk" en gift mann - og tro du meg: ingen kan rykke en lykkelig - ikke en gang en ganske komfortabel - mann ut av sitt hjem. Det skal mye til!

Men alt er ikke bare herlighet og glede likevel. Det er alltid komplisert, og hvis du leser litt lengre ned på denne debattsida, så finner du ett av mine innlegg. Det har overskriften "Er dette utroskap eller nostalgi" og dreier seg om hva som skjer med en amnn som flytter til sin elskerinne, når han ikke egentlig hater kona - bare er litt lei av henne...

Jeg håper du får et godt liv med en mann som AKTIVT velger deg, og som ikke har så mye bagasje at det blir vondt og vanskelig å være kona hans... det er det nemlig for meg. Selv om han er den eneste rette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...