Gå til innhold

Trenger litt synspunkter her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden, kanskje to/tre dager etter el, så tok jeg en el bare for moroskyld. Der kom det kun opp en kontrollstrek.

Fant ut at jeg skulle ta en i dag også (jepp, jeg har maaaange tester, og har veldig lyst på en liten tass til:)

Etter noen minutter kom det frem en kontrollstrek, og litt etterpå så kom det frem en teststrek. Ikke tydeligere enn kontrollstreken, men likevel. Jeg vet at for å ha positiv test, så skal streken være like tydelig, eller tydeligere enn kontrollstreken, men vil dette si at det er en stigning i de "riktige" hormonene?

Noen som har erfaring med det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg har testet el denne mnd, og hos meg ble teststreken sterkere for hver dag som gikk til den ble sterkere enn kontrollstreken. Jeg tror at det betyr at det er stigning i de riktige hormonene, ja :)

Skrevet

Takk for svar:) Håper den blir til en positiv graviditetstest etterhvert nå!

Skrevet

Hvordan tester dere etter el?

Kjøper dere cb el test? Jeg kikket etter det på apoteket i dag, og den cb el testen koster kr 359,- for 2 tester. Om man da tester på feil dag og må kjøpe to til..... Det blir fryktelig dyrt...

Finnes det andre tester som dere bruker?

Er livredd for å bomme denne mnd. Har så lyst til at det skal klaffe nå...., ikke at jeg har noen garanti selv om jeg treffer, men tjangsen er iallefall større;)))

Skrevet

Å kjøpe tester på apoteket blir dyrt i lengden.. Men her vettu;

http://www.billige-tester.no/

Kjøper du for mellom 150-200 er det gratis frakt :)

Jeg kjøpte tester mandag, og fikk dem igår:) Kjempraskt!!

Skrevet

Det er 7stk i den EL pakka til CB, men 2stk gravtester til 189kr, kan du ha sett feil?

Skrevet

Der stod 2 tester på utsiden, også gikk jeg bort til dama i kassen og spurte om det stemmer at det koster 359 kroner for to el tester som man bare kan få brukt en gang... - og hun sa at det stemmer.

....men ble jo likevel litt usikker nå..;)

Hvordan er det med testing, blir det positivt den dagen man har el eller før? Har ikke kommet så langt ennå, men gjør det snart om ingenting skjer...

Skrevet

Det skal være 7 el-tester i CB pakka til 350 kr ca. Brukte det første pp:)

Skrevet

Hvis det er cb digital EL test.Så får du kjøpt de på nett til 199,- med 7 stk i pakka.

Det er 150,- kr dyrere på apoteket.Så jeg kjøper de på nettet.

Skrevet

Tester dere hver mnd, og på hvilken dag begynner dere å teste?

Har man el slim et par dager før el? Beklager teite spm, men har bare aldri vært inne i dette før. Har ei jente, men den gangen fulgte jeg ikke med på noe... Og da gikk det ganske lang tid før det klaffet.

Denne gangen vil jeg bare gjøre det jeg kan for å bli gravid så fort som mulig;))

Skrevet

Har du regelmessig syklus? Da kan du jo regne deg tilbake til omtrent når el skal være og så begynner du å teste en tre-fire dager før det kanskje. Det står jo også i bruksanvisningen på el-testene når man skal begynne å teste i forhold til hvor lang syklus man har.

Jeg kjøper el-tester på billige tester, fikk 28 stk for 199 kr denne gangen. Det er slike små strips, men de funker like bra som cb og first response sine el-tester. Jeg brukte begge deler en syklus nemlig, he he! Eneste aberet er at en må samle opp urinen. Men det blir også en rutine.

Når det gjelder el-slim så bruker det å komme to-tre dager før el med meg. Og el-testene blir samtidig sterkere og sterkere. Jeg har positiv el-test i to dager før den blir negativ igjen på selve el-dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...