passilurken Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 5 dager på overtid her og møkklei alle som maser om at jeg snart må føde!!! næææ, virkelig?!?! her prøver jeg å være positiv og tålmodig og tenke at jeg skal gå en uke til, å så ringer, mailer og melder gud og hvermann om at NÅ må ting snart skje og alt hva jeg må gjøre for å sette i gang. løpe i trapper og hoppe er IKKE aktuelt når jeg har så ille bekkenløsning at jeg knapt klarer å gå... hvorfor skjønner ikke folk at det ikke er morsomt? og hva i all verden er vitsen med å sende meldinger HVER dag om noe er på gang? så lei av å svare "jeg gir deg beskjed når noe skjer"... hallo, ta et hint. knøttet kommer når han kommer, så slutt å mas for pokker... argh argh argh...
bebis*i*magen Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 He he... måtte le litt da jeg leste innlegget ditt:-P Jeg har 40 dager igjen, så maset har ikke begynt her ennå. Men husker så godt åssen det var da jeg gikk 15 (!!!!!) dager på overtid med forrige mann før de satte meg igang.... de som spør og maser er nok bare nysgjerrige, men forstår kanskje ikke at det ikke er noe moro å bli spurt 15 ganger om dagen... er jo ikke bare den ene personen som er nysgjerrig, men hele slekta og vennegjengen... lykke til! Nå har du ikke lenge igjen, tenk på det sånn:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå