Gå til innhold

Dere som har tatt operert inn silikon og har små barn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal legge inn silikon,men legen sier at jeg ikke kan løfte barna mine på 1mnd, det blir vanskelig når jeg har 3 små barn der den minste er 1 år.

Noen i samme situasjon? Er jo litt vanskelig for far å gjøre absolutt ALT.....

Hvordan gjorde dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg la inn silikon under muskelen for en uke siden. Har tvillinger på snart 11 mnd. Jeg må innrømme at det er knalltøft å ikke kunne gjøre noen ting. Har allerede løftet på dem litt. Er ikke så enkelt når de slår seg og skriker, og jeg er alene med dem i rommet. Må jo bare trøste litt da...

Ellers er det mannen som har gjort alt til nå. Satser på at jeg kan begynne å skifte bleier og stelle litt etter neste uke...

Du må nok være forberedt på noen tøffe uker for deg og mannen din. Men så blir det jo bare bedre og bedre:)

Skrevet

Kan jeg spørre hvor mye du har lagt inn, pris? Jeg vil at det skal se naturlig ut...ikke at alle skal spørre hva jeg har gjort, hvis du skjønner?

Skrevet

Jeg la inn 250 ml i hvert. Det kostet 29000. Jeg tror jeg er fornøyd, men det er jo litt hovent ennå. Hadde liten b-cup fra før. Jeg tenkte det samme som deg, ville at det skulle se naturlig ut. Jeg ville iallefall ikke valgt mindre proteser. Er litt nervøs for hvor mye mindre de blir når hevelsen går ned. Vennene mine sier de ser veldig naturlige og pene ut nå...

Skrevet

Ok, må nok ha littmer jeg da, har liten A cup. Gruer meg egentlig mest hva foreldrene mine og resten av familien vil si jeg....litt dumt kanskje, men gjør det likevel. Hva skjer på den første konsultasjonen?

Skrevet

Jeg bestemte meg for å fortelle det til familien og stå for det jeg gjorde. Orket ikke sånn hemlighetsgreier:) Veldig flaut å fortelle det, men utrolig deilig etterpå.

Jeg hadde bare en konsultasjon før operasjonen. Der spure han om helsa mi, fortalte hvordan han la inn protesene. Og så såg han på brystene mine, lot meg bestemme sånn noenlunde størrelse på protesene. Det var vanskelig. Og så bestemte vi opersajonsdato. Det var vel alt:)

Lykke til hvis du bestemmer deg for å gjøre det!

Skrevet

Takk for det....er vel at jeg har små barn som holder litt igjen. Er jo helt umulig å ikke bære på dem. Må man være totalt passiv i 4 uker altså??

Skrevet

Jeg vet rett og slett ikke... Håper noen andre som har gjort dette tidligere kan svare. Jeg tror selv at to uker etter operasjonen kommer jeg til å vaske litt klær, lage mat, stelle ungene kanskje,,,,men altså ikke løfte ungene. Så jeg kommer til å være helt avhengig av mannen likevel. Veldig frustrerende å ikke kunne være alene med ungene engang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...