pia å jenta i magen_har født Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 jeg var på 2tidlige ultralyder for å sjekke hvor langt jeg var kommen og en jeg fikk fordi jeg var engsteli..da kåm begge gangene lengden på svangerskapet som det jeg hadde regnet som rett ifølge siste mens.. jeg skulle ha termin 28.juli..igår var jeg på rutine ul å fikk da beskjed om at alt var normalt å at d er ei lita jente,men 1-2mål var på 18uker å restn på 17+3..så terminen ble satt til 4.august..å dette skal ikke stemme med di andre ul..han sjekket motstand fra morkaka osv å den var helt normal,så d var nå ikke d.. hva gjør jeg? han sa at alt var normalt men kan d være noe galt? er frykteli redd noe skal skje me babyen min..er førstegangs.
ble_mamma_6august 09 Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 stol på den siste UL. Jeg har oxo tatt UL tidlig, men barna vokser i rykk å napp.. Så man kan ikke med sikkert si en termin før UL i uke 17-19. Det er i det stadiet at alle fostere er på omtrent samme størrelse.. Ikke bli bekymret Den UL du fikk nå er riktig.
pia å jenta i magen_har født Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2009 takk for svar:) tenkte ikke over dette igår..men så bynte d å suse i hode mitt: hva om babyen ikke vokser som den skal lenger?! dette roet meg:)
ble_mamma_6august 09 Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Den vokser nok fint Velkommen inn i augustklubben da Jeg skal på UL om 12 dager, gleder meg ganske så sikker på termin jeg da, hvertfall at det er i midten av august
pia å jenta i magen_har født Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2009 ja,vi får håpe d:) Tusen takk:D d bli spennede..må du fortelle meg hvordan d gikk da? vil du vite kjønnet da eller?
ble_mamma_6august 09 Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 skal vite kjønn dersom det er mulig ja msn kanskje? send pm da
pia å jenta i magen_har født Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2009 d blir jo morsomt:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå