Gå til innhold

Passbilder til 2-åringer, hvor kan jeg ta dette? (Oslo)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte et sted det ikke var altfor dyrt og som var flinke til passfoto. Synes det er stress med den automaten på politihuset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi var hos en fotograf å tok passbilde. husker ikke hva det kostet, men dyrt var det ikke. tror det var rundt 150kr ca...

Skrevet

Smal sak hos en vanlig fotograf:) Ekpeditrisen tok av meg og minsten 100,- pr stk i fjor

Skrevet

Vanlige fotobutikker, som f.eks japanphoto tar passbilder. Tror vi betalte ca 100 kr her i byen (japanphoto) og fikk da 4 bilder.

Skrevet

når vi skulle ha passbilder til jenta var ringte vi rundt til flere potobutikker og fotografer, ingen ville ta passbilder av små barn. vi endte med å reise dit jeg bodde før, så fikk vi bilder og besøkte familie samtidig. Jeg hadde aldri trodd det skulle være så vanskelig i oslo hvor det er så mange å velge mellom.

Har i ettertid sett at det er en fotobutikk på tøyen som tar ihvertfall. Så dit skal jeg dra med unga om en stund for å ordne pass bilder av dem og meg

Skrevet

HI her. Helst på Oslo Vest. noen som vet o Fotoknudsen på CC tar slike passbilder?

Skrevet

Det er da bare å ringe å spørre dem!! Ikke så vanskelig, er det vel??

Skrevet

Ikke vanskelig, men ofte veldig tidsbesparende å spørre her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...