Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Tenkte et sted det ikke var altfor dyrt og som var flinke til passfoto. Synes det er stress med den automaten på politihuset.
♥ mars-jenter♥ Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 vi var hos en fotograf å tok passbilde. husker ikke hva det kostet, men dyrt var det ikke. tror det var rundt 150kr ca...
prekæs Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Smal sak hos en vanlig fotograf:) Ekpeditrisen tok av meg og minsten 100,- pr stk i fjor
lego Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Vanlige fotobutikker, som f.eks japanphoto tar passbilder. Tror vi betalte ca 100 kr her i byen (japanphoto) og fikk da 4 bilder.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 når vi skulle ha passbilder til jenta var ringte vi rundt til flere potobutikker og fotografer, ingen ville ta passbilder av små barn. vi endte med å reise dit jeg bodde før, så fikk vi bilder og besøkte familie samtidig. Jeg hadde aldri trodd det skulle være så vanskelig i oslo hvor det er så mange å velge mellom. Har i ettertid sett at det er en fotobutikk på tøyen som tar ihvertfall. Så dit skal jeg dra med unga om en stund for å ordne pass bilder av dem og meg
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 HI her. Helst på Oslo Vest. noen som vet o Fotoknudsen på CC tar slike passbilder?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Det er da bare å ringe å spørre dem!! Ikke så vanskelig, er det vel??
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 Ikke vanskelig, men ofte veldig tidsbesparende å spørre her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå