Gå til innhold

Håper hver mnd.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da var EL perioden over og jeg sitter her og håper på at egget blir befruktet (uke 2:4). Sannheten er at vi egentlig ikke helt har begynt å prøve, men jeg håper allikevell at noen spermier skal smyge seg inn når vi "hopper av i svingen" :) Føler meg litt slem som håper på det da sambo ikke er helt klar enda, men han har sagt han vil ha barn i nær framtid.

Jeg sitter hele tiden og kjenner etter om jeg får noen symptomer, og jeg kikker på barnimagen.no og babyverden.no jevnlig :) Fy søren så VERPESJUK jeg er !!!!

Blir seff noe skuffet om jeg ikke er gravid nå, men jeg har jo ikke prøvd skikkelig da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei.. Jeg skjønner deg så indelig godt.. Og det er jo strengt tatt hans problem om noen skulle klare og nå frem.. Men for deres skyld håper jeg at det skjer fort når BEGGE er klare.. Det og kunne glede seg sammen over det som skjer, i stede for at den ene har små panikk trur jeg er bra...Og som du sier er det jo ikke lenge til han er klar... Kanskje du sku prøve og mase litt på han.. hehe.. plant tanken i hodet på han...

Et tips.. kanskje man burde holde seg litt vekke fra disse sidene til man er helt klar? Min erfaring er at man blir veeeldig opphengt i alt her inne... bare et forslag.. (som jeg helt klart ikke hadde fulgt.. hehe)

Lykke til og velkommen som snart prøver=)

Skrevet

Ja det er så sant som du sier. Tror jeg er litt redd for den dagen da han gir klarsignal. For da begynner stresset over at man virkelig PRØVER, og det kanskje tar flere måneder før man blir gravid.

Jeg får prøve å unngå disse babysiden, og fokusere på friheten vi har :) For som du sier så vil jeg helst at han skal være i lykkerus og ikke i panikk når jeg sier at jeg er gravid :)

Hyggelig å få tilbakemelding :) Takk:)

Lykke til selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...