Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Jeg skulle ønske det fantes et slags skap man kunne ha hjemme, og så kunne man bestille mat/klær/sjokolade/whatever på nettet og få det teleportert inn i boksen... Hehe, tenk så godt å slippe å gå i butikker da!
Mom2Two Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 En dings som skrev ferdig masteroppgaven min mens jeg reiste jorda rundt?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 sauen: den ideen din har jeg tenkt på i mange år. he he.. og en knapp man kan trykke på, så er man på ønsket sted på 2 sek. det har jeg ønsket siden jeg var liten faktisk
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Å, det er mange ting tror jeg. Det jeg kommer på nå er en maskin som sorterer, vasker, henger opp, legger sammen og inn i skapene med skitne klær. Hater alt det styret med å legge sammen små sokker og undikker.... Og i det siste har jeg tenkt at det hadde vært supersmart med en "moppe-drakt" som jeg kan kle på Jonas som farer rundt på gulvet så jeg fikk vasket litt..... Eller en maskin som lager middagen til meg, eller enda bedre kommer med meny for uke og handler inn for hver dag. Er et slit å komme på hver dag hva en skal ha.. Sikkert mye mer, men kommer ikke på noe nå....
prekæs Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Det er mye. Akkurat nå hadde det vært kjekt med mulighet for oppvarmede takstein og takrenner. Genial måte å slippe istapper fra taket på. Og en måte å tine frontruten på på samme måten som bakruten. Trådløs strøm hadde også vært fint.
prekæs Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 det finnes. http://www.humor911.no/art.aspx?artID=699
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 En maske man setter på seg og "PLING!" så er huden fri for urenheter og make-up i ønsket stil lagt.
Gemini77 Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 prekæs, Oppvarmede frontruter er vel på alle nye biler nå... så da trenger du egentlig kun å kjøpe ny bil.. :-) Og istapper på huset er en indikasjon på dårlig isolering mellom tak og evt loft. Det skal egentlig ikke skje hvis huset er bra nok isolert.
-MtG- Skrevet 26. februar 2009 #9 Skrevet 26. februar 2009 Jeg vil ha en sånn duplikator som Tommy og Tigern har. Som en kopimaskin for ting. Skulle lagt noen penger inni der og trykka på knappen, men skulle holdt maskinen langt unna barna. Trenger ikke flere av dem med det første.
prekæs Skrevet 26. februar 2009 #10 Skrevet 26. februar 2009 Å? Er det det? Jeg har da ikke så gamle biler. Jeg mener sånn tråd til å varme opp vindu med og ikke varmeapparatet på defrost? Det siste vet jeg, men tipper det er langt rimeligere å montere sånne takrenner enn å etterisolere ett helt tak. Er noe lei av å gå midt i veien som alternativ til å få istapper og takras i hue se:)
Anne-B. Skrevet 26. februar 2009 #11 Skrevet 26. februar 2009 En dings som påvirker holdninger ang. rydding, som jeg kunne implantere i øret på samboer mens han sov. Han er flink, men mer avslappet på det området enn meg.
Himmel og hav Skrevet 26. februar 2009 #12 Skrevet 26. februar 2009 Jeg ønsker meg en dings som kan spore opp alt som blir borte her i huset, sånn at jeg kan slippe alle "hvor er..?". Av en eller annen grunn så forventer familien at jeg har ståloversikt over alt vi eier, fra den minste, lille binders til trillebår og grassklippere. Jeg skal også på ett eller annet magisk vis, med et blikk, kunne avgjøre hvem sitt kronestykke som ligger på benken, eller hvem som eier den tyggispakka i baksetet. Mannen er for øvrig like ille som barna på det punktet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå