Gjest Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Jeg vet at jeg ikke burde ha dårlig samvittighet, men det har jeg så til de grader. Datteren min på snart 7 mnd er syk og ligger og sover. Sønnen min er i bhg. Pleier å hente han mellom 14 og 15. Men siden frøkna er syk så vil jeg ikke vekke henne nå. Klokken tikker seg mot kl. 15 og jeg vandrer rastløs frem og tilbake. Er jo helt lattelig. Han har det kjempe fint i bhg. Strålende vær er det også så de er sikkert ute og koser seg i snøen. Blir så forbanna på meg selv, må lære meg å slappe av litt og sende den dårlige samvittigheten min til månen.
Blind Gudinne Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Sett deg ned og slapp av! Som du sier selv- han har det jo fint der! Og det er bare du som føler at det blir sein dag på'n. Vet hvordan du har det, er hjemme i permisjon selv mens storerbor er i bhg hver dag. Når det er min tur til å hente begynner jeg å bli rastløs rundt 15.... Er helt tullete å tenke sånn! MEn sånn er det bare. Han har det så fint der atte =)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Han har det sikkert helt strååålende. Må le jeg gjør det samme. Henter storesøster ved 14 tiden. Da blir hun så sur. Da er de ute nytet livet og leker jeg tar henne ut av leken. De gangene jeg henter henne 15-16 tiden er hun så blid. Da er alle inne spist mat og koser seg. Har også vært så dum hentet henne før 14 det gjør jeg aldri mer haha =0). Så jeg tror vi har dårlig samvittighet for ingenting. De leker og morere seg det er det viktigste i den alderen =0)
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 hehe, denne samvittigheten altså. Hentet han rett før 16. Kom inn og han var den eneste ungen der. 2 hadde blitt hentet mens resten (av 13 stk) var hjemme med omgangsyken. Usj, og han som skal ha fri i morgen. Får håpe han ikke blir smittet da, selv om sannsynligheten er veldig liten : (
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Jooo men da hadde han vell full attention av de som jobber der hele dagen da =)
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Ja, det hadde han sikkert, og det passet han sikkert utmerket...hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå