Gå til innhold

Barneselskap og antall kaker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha barneselskap med 9 voksne og 9 barn. Vi skal ha pølser i brød, prinsessemuffins (pk. som blir 10 stk.), kake formet som sommerfugl og sjokoladedrøm (varm sjokoladekake lignende). Tror dere dette holder eller bør jeg bake en kake til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har i grunnen ikke så mye peil...men syns det høres bra ut jeg. De voksne trenger vel iallfall ikke ete seg i hjel... ;-D Men kommer kanskje litt an på hvor gamle barna er da...hvor mye de spiser liksom.

Skrevet

Ungene spiser sikkert en muffin og kanskje et kakestykke. Med mindre kakene er megasmå, høres det ut som det er mer enn nok :)

Skrevet

2 på 2 år

1 på 3 år

2 på 4 år

2 på 5 år

og

2 på 6 år

Er jo forholdsvis ganske små alle sammen, så de spiser vel ikke så veldig mye.

Skrevet

Skal du forresten ha mer enn en pk muffins? Jeg tror det er dem som slår mest an ;)

Skrevet

Burde kanskje det. Det var snuppa som ville ha dem. Prinsessemuffins, vet du. Har aldri sett, smakt eller hørt om dem før så jeg tok med meg en pakke. Tenkte jeg skulle smake dem før jeg kjøpte flere.

Skrevet

Jeg ville også bakt mer muffins. Muffins er stas!

Skrevet

Hehe, jeg tror faktisk ikke du behøver å smake på dem for å vite at jentene kommer til å spise dem. Ha oppi salt, og de kommer fremdeles til å spise ;) *knis*

Skrevet

Ok. Mer muffins :-)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

kanskje noen skillingsboller og et par skaaler med chips og dip og baby gulroetter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...