Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 nå har jeg vært på seks ukers kontroll.å hun foreslo minipillen..er det noen som har noen erfaring med de..?og hva med vektøkning,mange sånne du går opp i vekt av.er det sikkert? ,vil ikke bli gravid igjen..
Swana Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Jeg begynte på Cerazette...helt ok, merket ingen bivirkninger. Men vet om flere som har blitt gravid på den da.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Hei Jeg gikk på minipillen conludag mellom fødsel en og to. Ble ikke gravid på den pillen da, merket heller ikke vektoppgang eller småblødninger. Men etter barn nr to fortsatte jeg på conludag også etter at jeg sluttet å amme og fikk tilbake mensen. To-tre dager med dårlig mage resulterte i barn nr 3. Men dette var jo min egen feil. Ellers var jeg fornøyd med conludag. Cerazette har jeg hørt mange får småblødninger av. Men det er jo verdt å prøve. Skjer det med deg, er det jo bare å slutte. Nå har jeg kobberspiral og satser på at den gjør jobben sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå