Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Her blir det mousakka i dag
erteposen + 4 Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 En morbid middag, i følge min mann, som skal lages i dag - flygande Jakob. En svensk rett, og den er bestillt av en gutt vi hadde på avlasting før. Hans favoritt:) Kyllingfilet i strimler og bacon surres og legges i en ildfast form. Det toppes med skivet banan, pisket krem med chiliketchup og litt karri, og salte peanøtter til slutt. Stekes i ovnen i 15 -20 min. Serverer med ris og salat, og det finnes maaaange varianter av denne oppskriften.
Renate :-) Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Ikke meningen å tråkke noen på tærne men det hørtes veldig kvalmendes ut..... Her blir det iallefall taco, siden vi skal jobbe ihelgen tar vi helgekosen ikveld :-)
erteposen + 4 Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Du tråkker ingen på tærne her i huset:) Gutten er halvt svensk, og etter moren døde har han liten kontakt med den svenske familien. Vi brukte å lage svensk mat når han var her, og dette er en barneklassiker i Sverige:) Tror hver eneste svenske jeg har møtt har sin egen versjon av retten som er best! He, he...han og jeg laget sennepsild til jul, og ingen av oss er glad i sild.
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Her tror jeg det blir chili con carne, leenge siden sist nå! og jeg fikk så lyst på tomatbønner!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå