Gå til innhold

Noen som har midagstipsi dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal jo være middagstips:)

Skrevet

Her blir det mousakka i dag :)

Skrevet

En morbid middag, i følge min mann, som skal lages i dag - flygande Jakob. En svensk rett, og den er bestillt av en gutt vi hadde på avlasting før. Hans favoritt:)

Kyllingfilet i strimler og bacon surres og legges i en ildfast form. Det toppes med skivet banan, pisket krem med chiliketchup og litt karri, og salte peanøtter til slutt. Stekes i ovnen i 15 -20 min. Serverer med ris og salat, og det finnes maaaange varianter av denne oppskriften.

Skrevet

Ikke meningen å tråkke noen på tærne men det hørtes veldig kvalmendes ut.....

Her blir det iallefall taco, siden vi skal jobbe ihelgen tar vi helgekosen ikveld :-)

Skrevet

Du tråkker ingen på tærne her i huset:) Gutten er halvt svensk, og etter moren døde har han liten kontakt med den svenske familien. Vi brukte å lage svensk mat når han var her, og dette er en barneklassiker i Sverige:) Tror hver eneste svenske jeg har møtt har sin egen versjon av retten som er best! He, he...han og jeg laget sennepsild til jul, og ingen av oss er glad i sild.

Skrevet

Her tror jeg det blir chili con carne, leenge siden sist nå! og jeg fikk så lyst på tomatbønner!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...