Gå til innhold

modnings akupunktur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har erfaring med dette? og hvordan det skal virke? når man bør begynne å ta det, jeg er i uke37 på mandag :) og en smule lei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Modningsakkupuntur bør begynne å taes fra uke 35 og ut. !-2 ganger i uken og litt hyppigere på slutten. Men det er ikke sikkert det er altfor sent for deg fordiom du er i uke 37, kan være det kan hjelpe deg med noe fremdeles.. :) men da ville jeg kanskje tatt det litt oftere disse siste ukene...

Skrevet

Der jeg skal ta modningsakupunktur mener de at man ikke skal begynne med det før i uke 37, der det ikke har noen hensikt å ta d om d ikke er begynnt å modnes før da.. Ikke vet jeg??

Skrevet

Nei ikke vet jeg.. men min akkupuntør har tatt det på meg i 14 dager nå.. og det har jeg gjort med alle tre svangerskapene.. Og forleden leste jeg noe om det som var skrevet av en akupuntør og da sto det fra uke 35 og ut og 1-2 ganger i uken og hyppigere helt på slutten.. men jeg skal ikke påstå noe altså.. for jeg kan ikke noe om det.. annert en at jeg vet det funker...

Skrevet

Modningsakupunktur hjelper!!!! Jeg var førstegangsfødende, fødte til termin i seteleie-6 timer aktiv fødsel! Dette er svært lite :)) Jeg fikk akupunktur fra uke 35 en gang i uka.

Skrevet

Uke 35 ja.

Det står det også på sidene her inne. og jeg anbefaler det på det sterkeste!

Har fått et barn med og et uten, og ikke i tvil om at jeg skal ha akup. denne gangen også.

1-2 ganger i uken, og siste uke før termin, annenhver dag fram til fødsel.

Skrevet

Hvordan vet du om det hjelper da, kanskje du hadde født akkurat på samme tidspunkt om du ikke hadde tatt akupunktur?

Tar modningsakupunktur jeg også altså, men man vet jo ikke om det virker eller ikke. Da måtte man jo kunne spole tida tilbake og se når fødselen finner sted og hvordan den foregår uten akupunktur!

Skrevet

Ojsann, da skal jeg høre med henne om ikke vi kan bgeynner med det tidligere.. Litt kjedelig å ta d når d kanskje ikke har noen effekt om man tar d så sent som i uke 37?

Skrevet

Det er ikke alltid at det nødvendigvis setter igang fødslen, men det korter ned fødselsforløpet ved at du er moden og har løsnet bekkenbånd mm. Man har også påvist at man får en mye lettere fødsel.

Jeg ble satt igang 17 dager over temin med min første uten aku. fødsel tok 57t og 40 min.

Med nr 2 hadde jeg tatt aku siden uke 35. ble satt igang 14 dager over termin, fødsel tok snaue 5 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...