Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Jeg elsker våren. Ikke for kaldt og fremdeles ikke for varmt, blomstene titter fram og det er endelig bare veier så trilleturene ikke er alt for utfordrende... Hvilken liker du best?
BettyBoob Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 sommeren våren er på en veldig god annenplass!!!
Pysa Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Høsten! Fargene, temperaturen og insektene dør :-)
Pysa Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Men det er artig hvor forskjellige man er, våren kommer på en definitivt sisteplass hos meg, det er jo bare en uendelig lang ventetid. Vente på at snøen blir borte, vente på at feiebilene kommer og fjerner grus og søppel, og så snødde det jammen igjen og så..... :-)
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Vinteren: Når det er bikkjekaldt, skiturer, kakao, sjokolade, appelsin, røde neser og røde finertupper. Lage snølykter og være så innpakket med klær at vi nesten ikke greier å røre på oss. Blått og hvitt så langt øyet kan se.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 ÅÅÅÅ...jeg eeeelsker våren. Jeg blir så glad når solen begynner å ta og hvitveisen titter frem:) Elsker høsten også. Men nå er jeg bare i vårmodus:) Koselig innlegg
Swana Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 Definitivt sommeren!!!! :-D Men alle årstidene har jo sin sjarm da...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #9 Skrevet 26. februar 2009 Sommeren.. og tidlig på vinteren når det går mot jul, desember er favorittmnd:) Januar til april kunne de bare spolt over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå