Gå til innhold

Den beste årstiden?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker våren. Ikke for kaldt og fremdeles ikke for varmt, blomstene titter fram og det er endelig bare veier så trilleturene ikke er alt for utfordrende...

 

Hvilken liker du best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sommeren :) våren er på en veldig god annenplass!!!

Skrevet

Høsten!

Fargene, temperaturen og insektene dør :-)

Skrevet

Men det er artig hvor forskjellige man er, våren kommer på en definitivt sisteplass hos meg, det er jo bare en uendelig lang ventetid. Vente på at snøen blir borte, vente på at feiebilene kommer og fjerner grus og søppel, og så snødde det jammen igjen og så..... :-)

Skrevet

Vinteren: Når det er bikkjekaldt, skiturer, kakao, sjokolade, appelsin, røde neser og røde finertupper. Lage snølykter og være så innpakket med klær at vi nesten ikke greier å røre på oss. Blått og hvitt så langt øyet kan se.

 

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

ÅÅÅÅ...jeg eeeelsker våren. Jeg blir så glad når solen begynner å ta og hvitveisen titter frem:) Elsker høsten også. Men nå er jeg bare i vårmodus:)

Koselig innlegg

Skrevet

Definitivt sommeren!!!! :-D Men alle årstidene har jo sin sjarm da...

Skrevet

Sommeren.. og tidlig på vinteren når det går mot jul, desember er favorittmnd:) Januar til april kunne de bare spolt over...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...