Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Jeg er ei ung bifil jente i tyve årene, som har vært sammen med verdens beste mann i 8 år og vi har tre flotte barn. Problemet mitt er at jeg ikke finnes lykkelig i forholdet mitt i den forstand at savnet etter ei jente begynner å slite på meg nå og det har det gjort i de siste årene nå. Aldri før har savnet etter ei jente vært så stor. Samboeren min er ikke så happy over dette enda han visste om min legning. For ett år siden sa han at jeg kunne få lov, men nå som vi har gjort forholdet vårt mer seriøst, nekter han. Han sier nå at skal jeg rote med ei jente kan han også rote med ei annen jente. Jeg har blitt kjent med et par lesbiske og vil så gjerne treffe fler som jeg kan bli med ut på byen til utesteder for skeive/lesbiske og ha det gøy. Jeg veit det er galt av meg og rote med ei anna jente siden jeg er sammen med typen og har barn, men jeg veit ikke hvor lenge jeg klarer og ha det sånn...Jeg klarer ikke å formulere meg helt riktig, for jeg har så mye jeg gjerne vil si på en gang. Er det feil av meg og gå bak ryggen på han til fordel for ei jente?
Gjest -<<- Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Selvsagt er det feil av deg... Du har gått inn i et forhold hvor din partner gjør det klart at han ønsker monogami. Vil du ikke da være monogam, risikerer du selvsagt å bli dumpet. Forøvrig enig med din samboer i at det blir revnende likegyldig om du vil være utro med en kvinne eller en mann.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Jeg og min type har etter mange år funnet ut at jeg kan være med jenter,så lenge de er klar over situasjonen,og at jeg ikke kommer til å forlate ham for dem. Det er våre regler. Så lenge det ikke er greit for ham at du gjør det,er det ikke greit. Men du må kanskje tenke på.. er det bare sex du vil ha,eller er du lei av forholdet dere imellom? M*
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 det er akkurat det jeg er så redd for, å bli forelsket i jenta og omvendt. Jeg er i et stort dilemma som virkelig sliter på meg! Jeg har kommet i kontakt med ei dame på nett, men hadde vært moro og kommet i kontakt med flere bifile/lesbiske som jeg kunne reist ut med i hæljene og tatt en halvliter eller veninne som jeg kunne prata med ol.... dere vil sikkert foreslå på gaysir, men jeg er bare så fryktelig sjenert av meg før jeg kommer i gang :-(
såpebobledama Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 det som er det fine med gaysir,at du kan være helt anonym,du velger selv hva dul vise av deg selv,om du vil ha bilde eller ikke. Og hva du vil skrive på profilen din.
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Jeg er i nesten samme situasjon som deg, og det er vanskelig....
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Beklager, skrev i feil vindu her... Det jeg skulle skrive til deg, er at jeg syntes ikke du skal gå bak ryggen hans... Ta heller å vær ærlig med deg selv, finn ut av hva du ønsker!! Elsker han deg? Da tror jeg han vil forstå hvis du feks sier du trenger tid til å tenke litt for deg selv....
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #8 Skrevet 18. mars 2009 Dette er vanskelig... Menn er ganske fantastiske og herlige, men allikevel så er det noe unikt med jenter. Vet ikke om jeg klarer å sette helt fingern på det. Men det er liksom en annen form for kos. Som ikke hovedsakelig går på sex, men mer på nærhet, omsorg og kjærlighet. Det å kunne være nær hverandre og kose og klemme og kysse og prate uten at det nødvendigvis ligger et brennende ønske om sex bak.. Er det dette du savner eller er det jentesexen? Selvfølgelig er det en stor sjanse for å bli forelsket i en man kan ha det sånn sammen med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå