Gå til innhold

Tung for alderen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lurer på hva barna deres veier.

Min eldste datter blir 5 år i mai. Hun er en flott jente og normalt alktiv. Tror hun er ca 112cm og veier 21 kilo. Synes det høres så mye ut. Hun er veldig "tung", men er ikke tykk. Veldig flott i figuren og jeg har tanker om at hun er for tykk. Kan hun ha en "tung" beinbygning eller dette en passelig vekt for en nydellig jente på snart 5 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge mine gutter er relativt store for alderen, men slanke begge to.

Eldstemann er 4 år og 2 mnd: ca 110 cm og 20 kg

Minstemann er 2 år og 1 mnd: ca 96 cm og 15 kg.

Skrevet

stor gutt på 3 år : over 1 meter og 18 kg. Ikke tykk, kompakt og flott i kroppen som sin far :)

Skrevet

mi snuppi blir 6 i mai. hun er 126 cm å 21 kg:) hun er høy men veeeldig tynn.kunne trengt litt mere flesk på beina ja.

synes dattera di høres helt normal ut jeg:)

Skrevet

Tror ikke 21 kg er så tungt for en så høy jente? Kanskje du bare er litt opphengt i vekt?

Skrevet

Er ikke opphengt i vekt, men da vi var på helsestasjonen sist måtte hun opp på vekten en gang til da helsesøster trodde hun hadde sett feil på vekten. Veide da 17 kg og var 104 cm. Det var 4 års kontroll.

Skrevet

Min gutt ble 5 år i januar og er 112 cm og 18 kg.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt bekymringen din? Min datter er 3 år og 8mnd. hun er 106 m og veier 17,5 kilo. Hun er litt høy for alderen, men tynn!

Jeg har aldri tenkt at datteren min var for tykk!

Skrevet

Mi datter på snart 5 er høy og veier 18 kg,

Skrevet

Datteren min er like høy, og veier 17-18 kg. Hun er ikke tynn heller, helt normal.

Men jeg vet ikke hva som er vanlig vekt, jeg.

Hun ble forresten 5 år i desember.

Skrevet

Jenta vår er 114 høy og 18.1 kg, ble målt og veid idag :) helt flott sa helsesøster :) så jenta di er helt normal :)

Skrevet

Synes ikke det høres så ille ut jeg da.. Helt normalt.. =)

Sønnen min var 110 cm akkkurat 3 år gammel og veide da 18 kg... Han er lang og flott.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...