lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Samboern sa i ste til meg når jeg sa jeg skulle ut å gå på ski "å skal du ut å trimme" NEI!!! jeg skal ikke trimme, jeg trimmer IKKE!!!! Jeg liker ikke ordet, "trim"," trimme", "trene"... grøsser.... Jeg har ingenting i mot å gå, sykle, gå på ski, sparke og bevege på meg, absolut ikke, jeg liker godt å bevege meg, men ikke å trimme eller trene, det liker jeg ikke. trimme det er for meg synonymt med jogge, og det liker jeg ikke. Trene det er for meg synonymt med trenings studio, og det liker jeg ikke. Kall en spade for en spade...
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Jeg trimmer heller ikke! Og jeg sykler ikke, jogger ikke, løper ikke, trener ikke i studio, går ikke på ski, klatrer kun i fjellene når vi leter etter sauene på høsten. Ja jeg er ganske lat! Andre?? He he jeg er enig med deg. De som trimmer, de er veltrente og opptatt av kosthold og vitaminer. Ha ha det er rart hva hodet forestiller seg etter noen år med tanker.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Høres forresten ut som et utdrag fra en bok fra barnemunn: ja de som trener er opptatt av kosthold og vitaminer. He he he
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Kaller ikke meg selv en trimmer jeg heller... Min trening begrenser seg til å gå turer med eller uten barnevogna...
metaMORfose Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Så utrolig bra sagt! Jeg er så enig. Jeg er også sånn, for jeg hater å trene, men elsker å være i aktivitet. Å sykle er noe av det morsomste jeg vet. Vitaminer tar jeg ikke, men hiver innpå en sjokolade om dagen (utenom nå som jeg er gravid og er over cola/kanelbolle-fetisjen min). En spade for en spade ja! Amen!
blond Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Trim er for eldre, trening er for unge målretta folk. Ikke er jeg gammel og ikke er jeg ung og målrettet, nei, aktivitet er noe naturlig som man gjør fordi man liker det uten at det skal føre til så mye annet enn glede og gode følelser. Har de "trene-"/"trimme"ordene opp i halsen jeg og.
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Hiver meg på denne Jeg begynte å GÅ ekstra etter nyttår og har gått ned nesten 8 kg bare pga av det (jippi endelig !!!),men liker ikke å si at jeg trimmer,jeg GÅR!!!!(power walking,som mannen kaller det:p) hehe....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2009 Sporty kan jeg godt like å kalle meg, nå skal jeg ut å være litt spory liksom... Det var et fint ord, hva sier dere andre? Men hm, nå ble jeg usikker når jeg begynte å reflektere litt, sporty er det være ensbetydene med sport? for da vil jeg ikke være det, sport driver jeg ikke med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå